تاریخ انتشار :جمعه ۱۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۷
۰
plusresetminus
مهدی اِرم‌بین گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی و جشن غدیر در جمعه ۱۷ تیرماه در شهر درب بهشت برگزار شد.
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی و جشن غدیر در شهر درب بهشت برگزار شد
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ مهدی اِرم‌بین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت گفت: با توجه به استقبال خوب و بی‌نظیر مردم در دوره‌های قبل پیاده‌روی در شهرستان جیرفت، این بار فراخوان در منطقه خوش آب و هوای ساردوئیه انجام شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت افزود: همایش پیاده‌روی خانوادگی جمعه هفدهم تیرماه همراه با اهداء جوایز و تقدیر و قدردانی از جامعه ورزشی شهرستان جیرفت که همیشه با انگیزه و پُر نشاط به امر ورزش اهمیّت می‌دهند، اهداء شد.

وی بیان کرد: اهداء جوایز بین مردم با عدالت کامل به صورت فرآیند قرعه کشی انجام شد که بحمدالله رضایت جامعه ورزشی شهرستان جیرفت را در پی داشت.

اِرم‌بین تصریح کرد: تعرفه‌های شرکت در قرعه کشی از یک هفته قبل در بین مردم به صورت رایگان توزیع شد تا عموم مردم با شرکت در پیاده‌روی خانوادگی بدون هیچ‌گونه محدودیتی نسبت به امر سلامت خود اقدام نمایند.

وی ورزش را از مهمترین مؤلفه‌های سلامت جامعه دانست و افزود: ورزش در جامعه باعث ایجاد تحرّک بیشتر و سلامتی همه افراد جامعه خواهد شد و خانواده‌ها بایستی به این امر مهم اهمیّت ویژه‌ای قائل شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی را از ساده‌ترین و پر فایده‌ترین ورزش‌ها عنوان کرد و گفت: ورزش و پیاده‌روی در صبحگاه فواید بسیار زیادی در روند سلامت زندگی افراد دارد که باید هر روزه یک مدت زمان را به امر ورزش اختصاص داد.

وی ابراز کرد: پویایی و فعالیت هر چه بیشتر مردم با انجام حرکات ورزشی در زندگی روزمره، موجب شادابی و ایجاد روحیه خواهد شد.

انتهای پیام/امیری
https://armanekerman.ir/vdcjaoevxuqe8yz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما