تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۵
۰
plusresetminus
رئیس دادگستری و معاون دادستان راور با صدور پیامی عید سعید قربان را تبریک گفتند.
پیام تبریک مشترک رئیس دادگستری و معاون دادستان راور به مناسبت عید سعید قربان
به گزارش "راه آرمان"؛ مسلم کاربخش رئیس دادگستری و مجتبی استوارزاده دادستان راور با صدور پیامی مشترک به مناسبت عید سعید قربان؛ عید تجلی بندگی، از خودگذشتگی و ایثار را به تمامی مسلمانان به خصوص کارکنان شریف قضایی و اداری دادگستری کل استان کرمان تبریک و تهنیت گفتند.

 متن این پیام بدین شرح است:

    بسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

سَلَامٌ عَلَى إِبْرَاهِیمَ  کَذَلِکَ نَجْزی الْمُحْسِنِینَ إِنَّهُ مِنْ عِبَادنَا الْمُؤْمِنِینَ

عید سعید قربان، یادآور باشکوهترین جلوه ایثار و تعبد در برابر خالق یکتاست و این عید خجسته در حالی فرا می‌رسد که عالی‌ترین صحنه خلقت بشریت در صحرای عرفات به وقوع پیوست و امام حسین(ع) قرب الی‌الله را به منصه ظهور رساند و این چه زیباست که باری تعالی فرصت عاشقی را به بندگانش نشان می‌دهد. امید داریم در این روز بافضیلت دل‌هایمان را از آلودگی‌ها و لغزش‌های نفسانی بزداییم و بتوانیم خود را به خصایص نیک انسانی آراسته نماییم.

اینجانبان عید خجسته و پربرکت قربان را به عموم ملت ایران خصوصاً کارکنان شریف قضایی و اداری دادگستری کل استان کرمان، مردم شهرستان راور و همه انسان‌های حقیقت‌طلبی که در آستان پروردگارشان سر تسلیم و سپاس فرود آورده‌اند و جز به رضای او نمی‌اندیشند تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ، سلامتی و رستگاری را برای همگان مسئلت می نماییم.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcfycdytw6d0ya.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما