تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۹
۰
plusresetminus
مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان خبر داد؛

برگزاری پیاده روی خانواده علوی در دیار سلیمانی از میدان کوثر

رنجبر گفت: مراسمی با نام «پیاده روی خانواده علوی» هم برای پاسداشت ایام غدیر و هم برای پاسداشت یاد شهدای مسجد گوهرشاد برگزار می شود، که از ساعت ۶ بعد از ظهر روز سه شنبه از میدان کوثر شروع می شودو در مسیر پارک مادر پیاده روی خواهد بود و برنامه عیدانه ساعت 6 و نیم در پارک مادر برگزار خواهد شد.
برگزاری پیاده روی خانواده علوی در دیار سلیمانی از میدان کوثر
اکرم رنجبر مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان در گفتگو با "راه آرمان"  با گرامیداشت دهه ولایت و امامت و تبریک هفته عفاف و حجاب گفت: روز ۲۱ تیرماه سالروز گرامیداشت شهدای مسجد گوهرشاد است که در سال ۱۳۱۴ عده‌ای از زنان و مردان عفیفه در مسجد گوهرشاد تجمع اعتراض آمیز به مسئله بدحجابی کردند.

وی افزود: متاسفانه رژیم پهلوی دستور حمله به  تجمع کنندگان را داد و بسیاری از آن ها را  تیرباران کرد و مردان و زنان بسیاری در آن روز به حمایت از حجاب به شهادت رسیدند.

رنجبر با اشاره به اینکه  بعد از انقلاب اسلامی روز ۲۱ تیرماه به عنوان روز عفاف و حجاب نامیده شد ادامه داد:  امسال این روز مصادف شده است با برنامه های عید غدیر و ما پیاده روی خانوادگی را با حضور اقشار مختلف برای این روز درنظر گرفته ایم.

وی تصریح کرد: این مراسم با نام «پیاده روی خانواده علوی» هم برای پاسداشت ایام غدیر و هم برای پاسداشت یاد شهدای مسجد گوهرشاد برگزار می شود، که از ساعت ۶ بعد از ظهر روز سه شنبه از میدان کوثر شروع می شود و در مسیر پارک مادر پیاده روی خواهد بود و برنامه عیدانه ساعت 6 و نیم در پارک مادر برگزار خواهد شد.

وی در پایان توضیح داد:  مطمئن هستیم برنامه با استقبال خوب مردم روبرو خواهد شد، از خانواده هایی که  با فرزندانشان در این مراسم شرکت می کنند،خواهشمندیم همراه خود زیرانداز، تنقلات و آب داشته باشند که انشاالله خاطره خوبی برای خانواده و بچه ها رقم بخورد؛ سخنران مراسم آقای ایزدخواه کارشناس خانواده است و پایان برنامه به نماز مغرب و عشا ختم خواهد شد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdchi6nz-23nizd.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین