کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان خبر داد؛

برگزاری پیاده روی خانواده علوی در دیار سلیمانی از میدان کوثر

20 تير 1401 ساعت 13:29

رنجبر گفت: مراسمی با نام «پیاده روی خانواده علوی» هم برای پاسداشت ایام غدیر و هم برای پاسداشت یاد شهدای مسجد گوهرشاد برگزار می شود، که از ساعت ۶ بعد از ظهر روز سه شنبه از میدان کوثر شروع می شودو در مسیر پارک مادر پیاده روی خواهد بود و برنامه عیدانه ساعت 6 و نیم در پارک مادر برگزار خواهد شد.


اکرم رنجبر مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان در گفتگو با "راه آرمان"  با گرامیداشت دهه ولایت و امامت و تبریک هفته عفاف و حجاب گفت: روز ۲۱ تیرماه سالروز گرامیداشت شهدای مسجد گوهرشاد است که در سال ۱۳۱۴ عده‌ای از زنان و مردان عفیفه در مسجد گوهرشاد تجمع اعتراض آمیز به مسئله بدحجابی کردند.

وی افزود: متاسفانه رژیم پهلوی دستور حمله به  تجمع کنندگان را داد و بسیاری از آن ها را  تیرباران کرد و مردان و زنان بسیاری در آن روز به حمایت از حجاب به شهادت رسیدند.

رنجبر با اشاره به اینکه  بعد از انقلاب اسلامی روز ۲۱ تیرماه به عنوان روز عفاف و حجاب نامیده شد ادامه داد:  امسال این روز مصادف شده است با برنامه های عید غدیر و ما پیاده روی خانوادگی را با حضور اقشار مختلف برای این روز درنظر گرفته ایم.

وی تصریح کرد: این مراسم با نام «پیاده روی خانواده علوی» هم برای پاسداشت ایام غدیر و هم برای پاسداشت یاد شهدای مسجد گوهرشاد برگزار می شود، که از ساعت ۶ بعد از ظهر روز سه شنبه از میدان کوثر شروع می شود و در مسیر پارک مادر پیاده روی خواهد بود و برنامه عیدانه ساعت 6 و نیم در پارک مادر برگزار خواهد شد.

وی در پایان توضیح داد:  مطمئن هستیم برنامه با استقبال خوب مردم روبرو خواهد شد، از خانواده هایی که  با فرزندانشان در این مراسم شرکت می کنند،خواهشمندیم همراه خود زیرانداز، تنقلات و آب داشته باشند که انشاالله خاطره خوبی برای خانواده و بچه ها رقم بخورد؛ سخنران مراسم آقای ایزدخواه کارشناس خانواده است و پایان برنامه به نماز مغرب و عشا ختم خواهد شد.

انتهای پیام/ط


کد مطلب: 128126

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/128126/برگزاری-پیاده-روی-خانواده-علوی-دیار-سلیمانی-میدان-کوثر

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir