تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۱
۰
plusresetminus
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین آغاز به کار دوره آموزشی چهار روزه تامین مدرس ویژه معلمان دوره ابتدایی مناطق جنوبی و شرقی استان در مجتمع سعادت کرمان، گفت: توانمندسازی و به روز رسانی نیروی انسانی لازمه ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی است.
توانمندسازی و به روز رسانی نیروی انسانی لازمه ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی است/ برگزاری کارگاه آموزشی ویژه ۱۶۰ نفر از آموزگاران دوره ابتدایی استان کرمان
به گزارش راه آرمان؛ رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم با بیان اینکه پست های اداری و مسئولیت های سازمانی امانت در نزد افراد هستند، خاطرنشان کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که مدیون نشویم زیرا روزی ما هم مانند سایر افراد باید مسئولیت را به افراد دیگر واگذار کنیم و در صف ارباب رجوع قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه دانش آموزان در دوره ابتدایی به معلم به عنوان منجی نگاه می می کنند، خاطر نشان کرد: گفتار و کردار معلم برای دانش آموزان الگو است و باید برای تمامی فعالیت های خود در کلاس درس برنامه ریزی کنیم.

رضایی توانمندسازی نیروی انسانی را لازمه ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی دانست و افزود: از تمامی ظرفیت های آموزش و پرورش استان در راستای برگزاری کلاس های توانمند سازی در تابستان پیش رو استفاده خواهیم کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: باید از روش های مختلف نوین آموزشی برای کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی در دوره ابتدایی استفاده شود زیرا دوره ابتدایی اساسی ترین و زیربنایی ترین دوره تحصیلی است.

رضایی با اشاره به اهمیت آگاهی و جمع آوری اطلاعات مورد نیاز در حوزه کاری و زندگی شخصی و اجتماعی گفت: آگاهی و دانایی بهترین نعمت هستند چراکه شناخت، لازمه هر حرکت هدفمند و موثر است.

وی با بیان اینکه عدالت محوری و نصیب برابر آموزشی مهمترین راهبرد ما در آموزش و پرورش استان کرمان است، بیان کرد: تا کنون سعی کرده ایم کمبود ها و مشکلات مدارس را در مناطق مختلف به نمایش بگذاریم تا مشکلات محروم ترین مناطق استان را حل کنیم.

رضایی با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی گفت: این آموزش ها باید به صورت مویرگی در راستای شناخت استعدادهای بالقوه دانش آموزان در دور افتاده ترین نقاط استان برگزار شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اجرای طرح تثبیت یادگیری ویژه بیش از ۳۴ هزار دانش آموز کرمانی در تابستان پیش رو، گفت: وقتی کاری را پذیرفتیم نباید از سختی کار هراس داشته باشیم زیرا کار در آموزش و پرورش سخت اما لذت بخش است و اگر نیت خیر داشته باشیم خداوند متعال تمامی گره ها و مشکلات را می گشاید.

وی با اشاره به تصویب آیین نامه اجرای رتبه بندی معلمان در هئیت دولت گفت: رتبه بندی معلمان به زودی اجرایی می شود.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcj8oevouqe8vz.fsfu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین