تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۹
۰
plusresetminus
اولین جلسه از همایش دختران فاطمی بمناسبت هفته عفاف و حجاب با حضور دختران و بانوان در شهر صفائیه برگزار شد.
برگزاری همایش دختران فاطمی در شهر صفائیه
به گزارش راه آرمان؛ اولین جلسه همایش دختران فاطمی با حضور دانش آموزان، نوجوانان و بانوان و به همت پایگاه بسیج حضرت زینب (س) در بوستان شهر صفائیه برگزار شد.

در این همایش که بمناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد، دانش آموزان دختر و بانوان پیرامون مسئله عفاف و حجاب با تاکید بر آیات قرآن کریم با هم اندیشی و تدبر در خصوص اهمیت موضوع حجاب به بحث و تبادل نظر می پردازند.

زهرا افراسیابی دانش آموز ۱۴ ساله دهه هشتادی در حاشیه این مراسم در گفتگو به خبرنگار ما در تشریح این همایش گفت:همایش دختران فاطمی یک دورهمی دوستانه است که هم کلاسی ها و دختران و بانوان با حجاب گرد هم جمع می شوند در مورد حجاب منطقی با دلیل و استدلال قرآنی با همدیگر صحبت می کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در هفته عفاف و حجاب به سر می بریم این همایش به منظور پاسخ به سوالات دختران و گفتگو پیرامون چگونگی رعایت مسئله حجاب راه اندازی شده است.

زهرا افراسیابی بیان کرد: در این جلسات با توجه به آیات قرآن و معانی آنها دلیل و استدلال در باره رعایت حجاب آورده می شود؛ در اولین جلسه با توسل به آیات قرآنی سوره نور در مورد رعایت حجاب و عفاف زن و مرد به بحث و گفتگو پرداختیم.

وی ادامه داد: با توجه به هجمه هایی که این روزها در جامعه برعلیه حجاب دختران و بانوان رخ می دهد این همایش به منظور توجه بیشتر به مسئله حجاب برگزار می شود و راه اندازی این چنین همایش هایی باعث می شود دشمن نتواند افکار و اعتقادات پوچ خود را بر دختران سرزمین ما تزریق نماید.

این دانش آموز دهه هشتادی ابراز کرد: در این همایش به دانش آموزان و دختران آموزش داده می شود که با توجه به دستورات قرآنی به مسئله حجاب بیشتر توجه کنیم و دختران خود را فاطمی وار پرورش دهیم.

وی خاطر نشان کرد: حجاب مانند مروارید در دل صدف است که هیچکس نمی تواند به حریم خصوصی آن وارد شود در واقع چادر برای دختران و بانوان یک پناهگاه امن است.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdceev8zzjh8wzi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما