تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۸
۰
plusresetminus
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) کرمان از مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام در تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان کمتر برخوردار استان در ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۲ خبر داد.
مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام در تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان مناطق محروم استان کرمان
به گزارش   "راه آرمانمحمد علی روح اللهی در دیدار مشاوران اجرایی و بانوان مدیر کل آموزش و پرورش استان با وی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش مهمترین و حساس ترین دستگاه اجرایی کشور است که نقش موثری در تربیت نیروی انسانی متعهد برای آینده کشور دارد.

وی با اشاره به توزیع سالانه بیش از ۱۵ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان مناطق محروم استان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) کرمان در تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان کمتر برخوردار در ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۲ آینده مشارکت می کند.

روح اللهی با بیان اینکه تاکنون هزار و ٧٨٠ مدرسه به همت بنیاد برکت این ستاد در کشور ساخته شده که از این تعداد ٧۶ مدرسه در این استان به بهره برداری رسیده و تحویل آموزش و پرورش شده است گفت: ساخت فضای آموزشی استاندارد و مطلوب در مناطق محروم استان از اولویت های اصلی ستاد اجرایی فرمان امام در استان است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) کرمان از ارائه خدمات دندانپزشکی به فرهنگیان و دانش آموزان در شهرستان های کرمان، منوجان، زرند و راور خبر داد و گفت: اعتبارات ویژه ای نیز جهت اشتغال زایی والدین دانش آموزان از طرف ستاد در نظر گرفته می شود.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcb0wb80rhb58p.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین