تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۴۰
۰
plusresetminus
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان خبر داد؛

تمدید مهلت ثبت نام در دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان

محسن شمسی گفت: ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان کرمان تا ۲۶ تیرماه تمدید شد.
تمدید مهلت ثبت نام در دوره‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان
به گزارش راه آرمان؛ محسن شمسی گفت: ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهرماه ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان کرمان تمدید شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان  ادامه داد: آندسته از متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهرماه ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان کرمان نگردیده اند، می توانند تا ۲۶ تیرماه جهت ثبت نام به صورت حضوری به مراکز موجود در استان مراجعه و یا به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org  و یا سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس www.uast.ac.ir  مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، دارای ۱۲ مرکز آموزش علمی کاربردی و بیش از ۱۱۰ رشته متنوع و خاص است، عنوان کرد: سیرجان، شهربابک، زرند و بم دارای ۵ مرکز آموزشی و شهر کرمان، ۷ مرکز آموزشی، از ۱۲ مرکز آموزشی علمی کاربردی در استان کرمان را به خود اختصاص داده اند.

شمسی با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی استان کرمان، هواپیمایی ماهان، شایان، هلال احمر، شرکت ذغالسنگ کرمان و جهاد دانشگاهی کرمان، هفت مرکز علمی کاربردی شهر کرمان را تشکیل می دهند،خاطر نشان کرد: متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده اند در صورت تمایل تا پایان مهلت ثبت نام می توانند نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcefv8zvjh8wzi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین