تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۲
۰
plusresetminus
سالاری معاون برنامه ریزی فرمانداری رودبار جنوب گفت: همزمان با افزایش خطر انتشار ویروس کرونا در شهرستان که وضعیت آن از زرد به نارنجی تغییر کرده است، همه ما ملزم به رعایت دستورالعملهای بهداشتی هستیم و تخطی از این قاعده، قابل پذیرش نیست.
تخطی از دستورالعمل مبارزه با کرونا قابل پذیرش نیست/ سلامت مردم برای ما در اولویت قرار دارد
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب، جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در شهرستان رودبارجنوب به ریاست سالاری معاونت برنامه ریزی فرماندار و با حضور عمرانی دادستان و محسنی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و جمعی از مسئولین در سالن کنفرانس  فرمانداری برگزار شد.

سالاری  در این جلسه گفت: همزمان با افزایش خطر انتشار ویروس کرونا در شهرستان که  وضعیت آن از  زرد به نارنجی تغییر کرده است، همه ما ملزم به رعایت دستورالعملهای بهداشتی هستیم و تخطی از این قاعده، قابل پذیرش نیست چرا که سلامت مردم برای ما در اولویت قرار دارد.

سالاری با بیان اینکه آنچه در ستاد کرونا در قالب پروتکل و دستورالعمل مصوب میشود، لازم الاجراست و همه باید این ضوابط را رعایت کنند، اضافه کرد: انتظار می رود برای مبارزه با این ویروس مردم تمام تلاش خود را به کار گرفته و در مبارزه با این ویروس جهش یافته از هرگونه عادی انگاری به شدت پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: جهت مدیریت و پیشگیری و مبارزه با این بیماری  همدلی و همکاری مردم با مسئولین ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان رودبارجنوب بسیار ضروری است.

در این جلسه با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان  مقرر گردید اطلاع رسانی لازم جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، زدن ماسک، عدم تجمع و زدن دز یادآور واکسن کرونا صورت پذیرد و اقناع سازی افکار عمومی در خصوص عدم داشتن عوارض و مقابله با شایعات در این زمینه صورت گیرد.

لازم به ذکر است در پایان اعضای حاضر در جلسه نسبت به تزریق دز یادآور واکسن کرونا  اقدام کردند.

انتهای پیام/پ https://armanekerman.ir/vdcivvazzt1arz2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما