تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۴
۰
plusresetminus
امیر غلامعلیان با بیان اینکه همه ظرفیت ارتش در کرمان در خدمت مردم استان است، گفت: وظیفه خود می دانیم همه وسایل و تجهیزات مان را در خدمت مردم بگذاریم.
همه ظرفیت ارتش در کرمان در خدمت مردم استان است/ عذری در تعلل برای جهاد تبیین نداریم
به گزارش راه آرمان؛ سرتیپ دوم امیر غلامعلیان، در آیین توزیع سه هزار سری لوازم منزل برای مددجویان کمیته امداد با گرامیداشت دهه امامت و ولایت؛ عملکرد ارتش را منبعث از فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای منویات معظم له دانست.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش جنوب شرق تفسیر عینی صراط مستقیم در دوره کنونی را حرکت در مسیر مقام معظم رهبری عنوان و بیان کرد: از رموز موفقیت ارتش در زمینه های دفاعی، امنیتی و محرومیت زدایی به برکت بهره مندی از فرمایشات ایشان است.
 
ارشد نظامی آجا در جنوبشرق کشور سپس با بیان اینکه امروز نقش واقعی در محرومیت زدایی را کمیته امداد ایفا می کند که بدون زد و بندهای سیاسی کاملاً در خدمت محرومین است، تصریح کرد: از افتخارات ارتش همکاری صادقانه در کنار کمیته امداد است.
 
امیر غلامعلیان با بیان اینکه همه ظرفیت ارتش در کرمان در خدمت مردم استان است، افزود: وظیفه خود می دانیم همه وسایل و تجهیزات مان را در خدمت مردم بگذاریم.
 
وی در ادامه به مسئله جهاد تبیین اشاره و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این زمینه مسئولیت را متوجه شخص خاصی نکردند و آن را فریضه فوری و قطعی اعلام کردند.

امیر غلامعلیان بیان دستاوردهای نظام را یکی از کارهای مهم در جهاد تبیین دانست و خاطر نشان کرد: عذری در تعلل برای جهاد تبیین نداریم و باید این بحث جدی گرفته شود و مسئولین در حوزه مسئولیت خود این کار انجام دهند‌.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcfxcdytw6d00a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین