تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۳
۰
۱
plusresetminus
به همت سپاه ثارالله استان کرمان انجام شد؛

توزیع بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت دهه امامت و ولایت

ناصر بهروز معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت بیش از چهل هزار بسته معیشتی به همت مجموعه سپاه تدارک دیده شده است که توسط پایگاه های مقاومت و گروه های جهادی توزیع می شود.
توزیع بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت دهه امامت و ولایت
به گزارش راه آرمان؛ سرهنگ ناصر بهروز ظهر امروز در رزمایش کمک مؤمنانه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز مرحله چهارم توزیع کمک مؤمنانه مجموعه سپاه در سال 1401 برگزار می شود، گفت: این رزمایش سراسری و در سطح کشور برگزار می شود که به مناسبت دهه امامت و ولایت و در راستای کمک به نیازمندان و محرومان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: در این مرحله بیش از چهل هزار بسته معیشتی به همت مجموعه سپاه تدارک دیده شده است و توسط پایگاه های مقاومت و گروه های جهادی توزیع می شود.

وی بیان کرد: در راستای کمک مؤمنانه بیش از 65 سری جهیزیه نیز تدارک دیده شده است که در همین مرحله توزیع خواهد شد؛ گفنی است ارزش تقریبی هر بسته معیشتی بیش از ۶۰۰ هزار تومان و ارزش ریالی هر سری جهیزیه با تعداد اقلام 15 عدد، 32 میلیون تومان است.

بهروز در خصوص نحوه شناسایی نیازمندان جهت توزیع کمک های مؤمنانه اظهار کرد: این کار در سطح کلان، به همت قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام انجام می شود و روشی که در این راستا صورت می گیرد، محله ای است که توسط پایگاه های مقاومت و گروه های جهادی که شناخت واقفی نسبت به محرومان و نیازمندان دارند، انجام می شود.


انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcci4qsx2bqii8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

باسلام خدمت شما. ما چگونه میتوانیم از بسته های معیشتی استفاده کنیم؟
آخرین عناوین