کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان خبر داد؛

محموله ترافیکی پست سیار برق از ۱۲ تونل جیرفت عبور داده شد

28 تير 1401 ساعت 9:55

عبدالوحید مهدوی‌نیا گفت: پست جدید سیار برق وارد حوزه سرزمینی جیرفت شد.


به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ عبدالوحید مهدوی‌نیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان گفت: پست سیار برق که وارد حوزه سرزمینی جیرفت شده است تا یک ساعت دیگر به منطقه سرجاز جیرفت برای نصب منتقل می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان افزود: با همکاری نیروهای پلیس‌راه و راهداری جیرفت محموله ترافیکی پست با سلامت از تونل‌های ۱۲ گانه جیرفت عبور و به زودی با رسیدن به محل نصب با اقدامات فنی کار نصب و راه‌اندازی آن انجام خواهد شد.
 
مهدوی‌نیا بیان کرد: با اشاره به اینکه در فاصله زمانی نصب، تست و راه‌اندازی این پست همکاری مردم در خاموش کردن وسائل برقی مازاد به ویژه کلرهای گازی می‌تواند تمرکز نیروهای عملیاتی را بر نصب و وارد مدار کردن این پست قرار دهد.
 
وی از مردم و کشاورزان جیرفتی به واسطه همکاری در کاهش مصرف ظرف ۲۴ ساعت گذشته تشکر کرد.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان همّت جانانه مردم جیرفت در این وضعیت را شایسته تقدیر دانست و گفت: به صورت تقریبی اگر ۱۰ هزار کلر گازی مازاد بر مصرف در این فاصله زمانی خاموش شود و بار بر شبکه را کاهش دهد همکاران در اداره برق جیرفت می‌توانند با خیالی آسوده‌تر اقدامات فنی مؤثری را برای وارد مدار کردن پست سرجاز انجام دهند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 128292

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/128292/محموله-ترافیکی-پست-سیار-برق-۱۲-تونل-جیرفت-عبور-داده

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir