تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۱
۰
plusresetminus
استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان کرمان:

حفظ روحیه انقلابی در آموزش و پرورش یک ضرورت است

استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان کرمان در نشست تخصصی مدیران کل قطب 5 کشور شامل استان های (خراسان های شمالی، رضوی، جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان) گفت: حفظ روحیه انقلابی در آموزش و پرورش یک ضرورت است.
حفظ روحیه انقلابی در آموزش و پرورش یک ضرورت است
به گزارش راه آرمان ؛ محمد مهدی فداکار استاندار کرمان با اشاره به اثربخشی فرهنگیان در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و...گفت: توانمندی فرهنگیان باعث شده در همه عرصه ها خوش بدرخشند و بتوانند موجودیت و سرآمدی خود را ثابت کنند.

وی افزود: حفظ مرجعیت آموزشی بسیار مهم است و برخی از مراجع شبه آموزشی قصد دارند جایگاه آموزش و پرورش را تضعیف کنند که نیاز است مسئولان فرهنگی در این زمینه به فکر باشند.

استاندار کرمان اظهار داشت: ضرورت سوم به روزرسانی کارکنان است که بسیار اهمیت دارد، آموزش های ضمن خدمت برای ارتقای توانمندی ها و تقویت صلاحیت های حرفه ای کارکنان باید مورد توجه قرار گیرد.

فداکار گفت: بازسازی و بهسازی زیر ساخت های فیزیکی هم از اهمیت زیادی برخوردار است، همچنین احیای امور تربیتی اگر در شکل هم نشد، در محتوا باید این اتفاق بیفتد که در بازسازی فرهنگی دانش آموزان و معلمان نقش دارد.

وی ضمن تبیین اهمیت دانشگاه فرهنگیان خاطرنشان کرد: تبدیل دانشگاه فرهنگیان به مرکز تربیت معلم واقعی به جای هزینه کرد، سرمایه گذاری است، تربیت نیروهای حزب اللهی دین دار و متدین هم در سخت افزار و هم نرم افزار هدف اصلی تربیت معلم است که باید محقق می شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان کرمان ابراز امیدواری کرد این نشست برکت داشته باشد و خیر و نتایج آن به همه مردم برسد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان نشست هم اندیشی مدیران کل آموزش و پرورش قطب پنج کشور« استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان بلوچستان و کرمان» با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان در  میهمان سرای فرهنگیان کرمان در حال برگزاری است. https://armanekerman.ir/vdccs4qsx2bqi18.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین