تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۲
۰
plusresetminus
آئین افتتاح طرح جامع صیانت از خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی عنبرآباد با حضور مسئولان برگزار شد.
افتتاح طرح جامع صیانت از خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در عنبرآباد
به گزارش راه آرمان؛ صبح امروز آئین افتتاح طرح جامع صیانت از خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرستان عنبرآباد با حضور مسئولان برگزار شد.

نرگس شیخ اسدی در آئین افتتاح این طرح گفت: این طرح در روستاها با هدف توسعه فعالیت های قرآنی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه تحکیم بنیان خانواده با نظر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، شورای فرهنگ عمومی شهرستان عنبرآباد و با همکاری گروه های جهادی اجرا می شود.

مدیر موسسه قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) عنبرآباد با اشاره به این که این طرح در بخش های مختلف و با رویکرد ارتقای سطح مهارت های زندگی فعالیت خود را آغاز کرد، یادآور شد: طرح جامع صیانت از خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در روستاهای حجت آباد، خضر آباد، دوساری، یوسف آباد، عبدل آباد و همچنین کنارصندل برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: مهارت کنترل خشم، مهارت های قبل از ازدواج و انتخاب شایسته، مهارت های پس از ازدواج و تحکیم بنیان خانواده، فرزند پروری شایسته، پیشگیری از طلاق عاطفی و واقعی و آموزش های خانواده تک والدی و توانمندسازی آنها بخشی از برنامه های این طرح هستند.

شیخ اسدی اضافه کرد: همچنین در راستای اجرای طرح جامع صیانت از خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، کارگاه های دخترانه و پسرانه با هدف توانمندسازی اندیشه و تفکر خلاق همراه با ایجاد اعتماد به نفس، خودشناسی برپا می شود.

مجری طرح جامع صیانت از خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در عنبرآباد اظهار کرد: این طرح با استفاده از ظرفیت هنرمندان شهرستان و در قالب شب شعر طنز، نمایش های هدفمند، کتابخوانی، مسابقات تلاوت قرآن، مشاوره های فردی و گروهی، لیگ های بازی های فکری، اجرای موسیقی و استعداد یابی برگزار می‌شود.

وی در پایان با بیان این مطلب که هر چند کار فرهنگی مانند کندن کوه با سوزن است و زمان می برد اما نتیجه مطلوب آن سال ها بعد مشخص می شود، عنوان کرد: امید است با همکاری، همیاری و حسن تدبیر به درجه مطلوب کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی و نیز رفع مشکلات موجود برسیم.

شایان ذکر است؛ طرح جامع صیانت از خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرستان عنبرآباد با محوریت موسسه قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این شهرستان اجرا می شود.

انتهای پیام/بهادری  https://armanekerman.ir/vdcjvoevauqe8tz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما