تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۷
۰
plusresetminus
سید محسن سجادی از اضافه شدن بخش مردمی به پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه خبر داد و گفت: یکی از پیشنهادات شهرداری سپردن کارهای جشنواره به هنرمندان رفسنجانی بود که بر همین اساس آراء مردمی به جشنواره اضافه شد.
لزوم افزودن بخش مردمی به جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه
به گزارش راه آرمان؛ سید محسن سجادی با بیان اینکه دو بوستان جوان و معلم شهر رفسنجان میزبان اجراهای بخش مردمی جشنواره هستند، اظهار کرد: پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه در ۴ بخش مجریان صحنه، خوانندگان صحنه، استندآپ کمدی و تقلید صدا از ۲۹ تا ۳۱ تیرماه در شهرستان رفسنجان برگزار می‌شود.
 
معاون هنری شهرداری رفسنجان در این باره توضیح داد: تجهیزات و امکانات لازم برای اجرای نمایش در این بوستان ها توسط شهرداری فراهم شده است و شهروندان پس از اجرا می توانند در سامانه‌ای که اعلام می‌شود، به هنرمندان نمره بدهند تا در مراسم اختتامیه ملاک ارزیابی بخش مردمی قرار گیرد.
 
وی ادامه داد: اجراهای بخش مردمی جشنواره شامل خوانندگان صحنه، استندآپ کمدی و تقلید صدا از ساعت ۲۰:۳۰ چهارشنبه و پنج شنبه ۲۹ و ۳۰ تیرماه در دو بوستان جوان و معلم آغاز می شود.
 
سجادی با اشاره به اینکه از ۳۱ استان کشور و ۱۴ کشور جهان در این جشنواره شرکت می‌کنند، از شهروندان رفسنجانی درخواست کرد استقبال خوبی از اجراهای مردمی جشنواره داشته باشند چرا که این هنرمندان می‌توانند سفیران خوبی برای رفسنجان باشند.
 
سجادی مردمی شدن جشنواره ها را از نقاط مثبت رویدادها اعلام کرد که در این دوره به پیشنهاد شهرداری رفسنجان به بخش های جشنواره افزوده شده است و با تأکید بر اینکه هنر در سالن به استفاده عموم نمی رسد، افزود: هنرمند باید در سطح عادی جامعه با مردم باشد و این مردم باشند که به کار او نمره و امتیاز می دهند.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcdxj0fzyt0xs6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما