کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خادم مهدیه صاحب الزمان(عج) کرمان خبر داد؛

دوخت ۷۰۰۰ دست لباس برای همایش شیرخوارگان حسینی در کرمان

4 مرداد 1401 ساعت 11:00

اسماعیل زاده گفت: با توجه و عنایت امام حسین(ع) ۷۰۰۰ دست لباس در حال تولید برای همایش جهانی شیرخوارگان حسینی است که در اولین جمعه ماه محرم در مهدیه صاحب الزمان(عج) بین شیرخوارگان توزیع می شود.


علی اکبراسماعیل زاده خادم مهدیه صاحب الزمان(عج) کرمان در گفتگو با خبرنگار "راه آرمان" در رابطه با دوخت لباس حضرت علی اصغر(ع) برای همایش شیرخوارگان حسینی گفت: با کمک خادمان مهدیه صاحب زمان (عج) کرمان نزدیک به دو ماه است که این کارگاه برای دوخت لباس های مراسم حضرت علی اصغر(ع) راه اندازی شده است.

وی افزود: این کارگاه یک تولیدی دوخت لباس است، اما در طول سال حدود پنج ماه در رابطه با تولید لباس حضرت علی اصغر علیه السلام و تولید چادرهای خانم حضرت رقیه (س)  در اختیار خادمان مهدیه صاحب الزمان(عج) کرمان قرار می گیرد تا لباس‌های متبرک دوخته شده در اولین جمعه ماه محرم و در همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در  بین شیرخوارگان توزیع شود.

اسماعیل زاده با بیان اینکه امسال با توجه و عنایت امام حسین(ع)  ۷۰۰۰ دست لباس در حال تولید داریم ادامه داد: شروع ثبت نام برای دریافت لباس های متبرک شده از تاریخ 1401/5/1 شروع شده است و افرادی که کودک شیرخوار داشته باشند با مراجعه حضوری به دفتر مهدیه صاحب الزمان(عج) به صورت رایگان لباس مراسم را دریافت می کنند.

وی توضیح داد: این لباس ها به هیات شهرستانی نیز ارسال می شوند که جمعا ۳۹ نقطه را شامل می شود.

خادم مهدیه صاحب الزمان(عج) با اشاره به اینکه مهدیه موقوفات و درآمدی ندارد گفت: دوخت و توزیع این لباس ها به همت همه مردم و خیرین در مهدیه  انجام می شود.

وی تصریح کرد: تصمیم فعلی برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در مهدیه صاحب الزمان(عج) با رعایت پروتکل های بهداشتی است اما با توجه به اوج گیری مجدد بیماری کرونا ممکن است این مراسم همانند سال گذشته در فضای باز گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

اسماعیل زاده با بیان اینکه  برگزاری این مراسم طبق روال هر ساله با حدود ۱۰۰۰۰ نفر برگزار می شود ادامه داد:  این کارگاه نیاز به توجه مسئولین استانی و خیرین برای برگزاری بهتر این مراسم دارد.

وی افزود: برای بسته بندی لباس ها از عموم خواهران استقبال می شود و برای حضور در کارگاه  و بسته بندی باید با دفتر مهدیه صاحب الزمان(عج) هماهنگی لازم را انجام دهند.

وی در پایان گفت: محفل امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) هیچگاه تعطیل نیست لذا از خیرین که به اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت علی اصغر علیه السلام معتقد هستند تقاضا می شود که در این راه یاری گر این کارگاه و مهدیه باشند.

انتهای پیام/ط


کد مطلب: 128399

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/128399/دوخت-۷۰۰۰-دست-لباس-همایش-شیرخوارگان-حسینی-کرمان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir