تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۸
۱
plusresetminus
رییس دادگستری زرند خبر داد:

کشف ۱۲۸ کیلوگرم تریاک در جاده زرند یزد

ابوالفضل فرحبخش رییس دادگستری و شورای پیشگیری از وقوع بزه شهرستان زرند از کشف ۱۲۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در جاده زرند - یزد خبر داد.
کشف ۱۲۸ کیلوگرم تریاک در جاده زرند یزد
به گزارش راه آرمان ، ابوالفضل فرحبخش رییس دادگستری و شورای پیشگیری از وقوع بزه شهرستان زرند ، ضمن اعلام خبر کشف ۱۲۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در جاده زرند یزد گفت : در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و مبارزه توامان با قاچاقچیان مواد مخدر در پی یکسری اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی و با همکاری چند تیم پوششی هدف قاچاقچیان مواد مخدر در انتقال ۱۲۸ کیلوگرم تریاک از مسیر شهرستان زرند به یزد ناکام ماند و توسط ماموران سبزپوش ولایت و جان برکفان ناجا کشف گردید . 

وی ضمن تقدیر از ماموران جان برکف ناجا گفت از آنجا که یکی از مسیرهای عبور و مرور قاچاقچیان مواد مخدر  شهرستان زرند می باشد تلاش و زحمت بزرگواران مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان دو چندان و ستودنی است . 

رئیس حوزه قضائی زرند یاد آور شد : مصممیم با تیزبینی نیروی ناجا و جدیت مقامات قضایی در جرائم مواد مخدر؛ شهرستان زرند را از لوث وجود سوداگران مرگ مبرا نمائیم .  

رضا یعقوبی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زرند در جزئیات این عملیات گفت: پس از رصد و شناسایی تخصصی انجام شده چند تیم پوششی و با همراهی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرند و پاسگاه انتظامی سیریز ضمن هماهنگی صورت گرفته و دستور مقام قضایی اقدام به کنترل محور زرند- یزد کردند و پس از کنترل چند ساعته محور، نهایتاً در نیمه شب یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس پس از تعقیب و مراقبت و با استفاده از علائم هشدار دهنده فرمان توقف داده شد، و پس از عدم توجه راننده و متواری شدن وی، با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان عج خودرو متوقف گردید و در بازدید مامورین از خودرو توقیفی میزان ۱۲۸ کیلو گرم تریاک کشف گردید .

انتهای پیام/قنبرزهی https://armanekerman.ir/vdcizvazwt1ar52.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما