تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۷
۰
plusresetminus
رییس اداده تبلیغات اسلامی جازموریان گفت: نسل جوان و نوجوان باید با فرهنگ عاشورایی آشنا شوند، چراکه این فرهنگ علاوه بر آموختن ایثار و ایستادگی آنها را از انحراف مصون و توطئه های دشمن را خنثی می کند.
برپایی مراسم حسینی رگ حیات ماست/انتقال فرهنگ عاشورا به جوانان توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
به گزارش راه آرمان، جهت برنامه ریزی برای انجام مراسمات ایام محرم در جازموریان جلسه ای با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی جازموریان، مسئولین و روسای ادارات،هیات امنای هیئت های مذهبی در محل دفتر امام جمعه جازموریان برگزار شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی جازموریان در این جلسه با عرض تسلیت فرا رسیدن ایام حزن و اندوه محرم به وظایف ستاد مراسمات ماه محرم اشاره کرد و گفت: برپایی مراسم حسینی رگ حیات ماست با وجود بیماری کرونا برنامه های محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

وی گفت: عزاداری سیدالشهداء هویت و شناسنامه و ضرورت حیات معنوی ماست و نسل جوان و نوجوان باید با فرهنگ عاشورایی آشنا شوند، چراکه این فرهنگ علاوه بر آموختن ایثار و ایستادگی آنها را از انحراف مصون می‌کند.


رییس اداره تبلیغات اسلامی جازموریان عنوان کرد: ما ملت امام حسینیم و برپایی مراسم حسینی رگ حیات ماست،انتقال فرهنگ عاشورا به جوانان توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.


حجت الاسلام مرادی خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم عزاداری در اماکن و فضاهای باز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تجمعات حداقلی با یک سوم ظرفیت بوده و در فضای بسته ممنوع است.


رییس اداره تبلیغات جازموریان تصریح کرد: ساعات برگزاری مراسم حداکثر دو ساعت است و باید به صورت مستمر در مراسمات از ماسک استفاده شود.

انتهای پیام/پ https://armanekerman.ir/vdcewv8z7jh8wei.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما