تاریخ انتشار :شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۸
۰
plusresetminus
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از کسب سه مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی دانش آموزان سراسر کشور توسط دانش آموزان کرمانی «محمد پویا اسدی، نیما بینا و مهرزاد علوی نژاد »خبر داد.
کسب سه مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی دانش آموزی کشور توسط دانش آموزان کرمانی
به گزارش "راه آرمان" رضا رضایی  مدیر کل آموزش و پرورش استان کرماندر حاشیه مراسم استقبال از این دانش آموزان قهرمان افزود: محمد پویا اسدی دانش آموز کرمانی اعزامی از سیرجان موفق به کسب مدال طلای  سی و هشتمین دوره مسابقات دانش آموزی سراسر کشور در رشته کشتی فرنگی وزن ۴۵ کیلوگرم شد و بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات ایستاد.

وی از کسب مدال طلای این دوره از مسابقات توسط دانش آموز نیما بینا اعزامی از شهرستان جیرفت در وزن ۴۸ کیلو گرم خبر داد.

رضایی گفت: مهرزاد علوی نژاد دیگر دانش آموز کرمانی از شهرستان سیرجان نیز مدال طلای این دوره از مسابقات را در وزن ۵۵ کیلو گرم کسب کرد و بر سکوی قهرمانی سی و هشتمین دوره مسابقات دانش آموزی سراسر کشور ایستاد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به شرکت ۳۱ تیم با حضور ۳۲۰ ورزشکار در رشته کشتی فرنگی در این دوره از مسابقات خاطر نشان کرد: تیم دانش آموزی کشتی فرنگی استان کرمان مقام ششمی سی و هشتمین دوره مسابقات دانش آموزی سراسر کشور را به خود اختصاص داد.

رضا رضایی گفت: این سه دانش آموز قهرمان کرمانی به تیم ملی نوجوانان کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران دعوت شدند و در مسابقات کشتی فرنگی جهان شرکت خواهند کرد.

بر پایه این گزارش: سی و هشتمین دوره مسابقات دانش آموزی سراسر کشور در رشته کشتی فرنگی سوم تا ششم مرداد ماه در مشهد مقدس برگزار شد.

گفتنی است: طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان از این دانش آموزان قهرمان در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcf1cdyjw6d0ja.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین