تاریخ انتشار :شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۱
۰
plusresetminus
سردار محمد علی نظری گفت: بالا دست شهرستان رفسنجان باید مانند شهرستان جیرفت و رودبار جنوب مورد مطالعه قرار گیرد؛ چرا که به دلیل حجم آب، در این چند روز هنوز آب را از منازل مردم نمی توان خارج کرد.
مطالعات اساسی باید در بالا دست شهرستان رفسنجان انجام شود
به گزارش راه آرمان؛ سردار محمد علی نظری ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان با تأکید بر اینکه بر پیش بینی هواشناسی حساسیت داشته باشیم، گفت:  با بارندگی و این حجم آب در برخی از نقاط غافلگیری داشته ایم که با مدیریت جهادی به ویژه مدیریت جهادی استاندار کرمان مسائل مرتفع شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه برخی از اتفاقات نشان می دهد که تأثیرات بشر در مسائل، همه معادلات را بر هم می زدند، عنوان کرد: بالا دست شهرستان رفسنجان باید مانند شهرستان جیرفت و رودبار جنوب مورد مطالعه قرار گیرد؛ چرا که به دلیل حجم آب، در این چند روز هنوز آب را از منازل مردم نمی توان خارج کرد.

وی با تأکید بر اینکه مطالعات اساسی باید در رفسنجان انجام شود، ابراز کرد: مطالعه در زمینه آب شرب و کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: از هم اکنون برآورد دقیقی از خسارات را باید آغاز کنید تا بتوانیم اعتباراتی برای جبران خسارات جذب کنیم و امیدواری به مردم بدهیم.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به اینکه استان کرمان هر ساله دچار سیلاب می شود؛ بنابراین داشتن برخی تجهیزات و امکانات در شهرستان های استان لازم است، خاطر نشان کرد: آموزش های لازم باید به مردم داده شود تا در مواقع حوادث کمتر دچار خسارات شویم.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdchv6nzk23nimd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین