تاریخ انتشار :شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۵
۰
plusresetminus
رئیس جمهور کشور در جمع مردم مزدران گفت: تلاش می‌شود زندگی مردم آسیب دیده به روال عادی بازگردد؛ باید صمیمانه از حضور نیروهای امدادونجات تشکر کرد، همه مردم باید نسبت به یک منطقه آسیب دیده احساس وظیفه کنیم.
تلاش می شود زندگی مردم سیل زده به روال عادی بازگردد
به گزارش راه آرمان به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، با توجه به هشدارهای هواشناسی، از اواخر شامگاه چهارشنبه شاهد بارندگی و جاری شدن سیلاب در نقاط مختلف استان تهران بودیم، سیلاب در منطقه کن و امام‌زاده داوود و همچنین روستای مزداران شهرستان فیروزکوه خسارات جانی و مالی زیادی برجای گذاشته است، به گفته استاندار تهران تا الان ۱۰ نفر در شهرستان فیروز کوه فوت کرده و عملیات امداد رسانی کماکان ادامه دارد.
 
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور لحظاتی قبل برای بررسی مناطق سیل زده شهرستان فیروزکوه وارد این شهرستان شد.
 
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور در جمع مردم مزداران تصریح کرد: تلاش می شود زندگی مردم آسیب دیده به روال عادی بازگردد؛ باید صمیمانه از حضور نیروهای امدادونجات تشکر کرد، همه مردم باید نسبت به یک منطقه آسیب دیده احساس وظیفه کنیم.
 
وی در ادامه افزود: الان در کشور ۱۴۰ شهرستان درگیر سیل است، ۵۵۰ روستا دچار آسیب شده اند؛ در مجموع ۶۶۱ نقطه از کشور دچار حادثه شده اند؛ تمام مردمی که دچار حادثه شده اند مردم برای کمک آمده اند و ماشین آلات و تجهیزات و نیروها از سراسر استان کار را دنبال می کنند و از بچه های سپاه و بسیج و همچنین نیروهای امدادونجات و همه کسانی که در مناطق آسیب دیده کمک می کنند تشکر کرد.
 
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اخبار را من هم شنیدم، ولی از طریق آقای منصوری، استاندار استان تهران آخرین وضعیت را جویا شدم؛ هم ایشان، هم وزیر کشور، هم آقای مخبر وضعیت را گزارش دادند ولی باز خود خواستم حضوری در میدان حاضر باشم و به نیروها خسته نباشید بگویم.
 
آیت الله رئیسی عنوان داشت: روحیه همبستگی که امام راحل و رهبری در مردم ایجاد کردند، امروز کاری کرده که امروز هر چه می بینیم نیروی امدادگر است، این بسیار ارزشمند است؛ بعد از امداد و نجات و اسکان کار تازه شروع می شود و باید به دوستان کمک کرد تا خانه ها سامان یافت.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcb8wb8zrhb5sp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین