تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۵
۰
plusresetminus
حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم گفت: مشی بندگان خداوند متعال تواضع و فروتنی است.
مشی و روش زندگی بندگان مؤمن خدا تواضع و فروتنی است
به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در اولین شب ماه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: یکی از ویژگی‌های بندگان مؤمن خداوند متعال تواضع است.

امام جمعه جیرفت افزود: افرادی که روی زمین متواضعانه و خاشعانه حرکت می‌کنند قطعاً مشی و روش زندگی این بندگان مؤمن خداوند متعال تواضع و فروتنی است.

حجت الاسلام والمسلمین تارم بیان کرد: تواضع و فروتنی در زندگی از اهمیّت ویژه‌ای برخوردار است و مردان بایستی نسبت به زنان و بالعکس تکبر نداشته باشند و به روش و سبک زندگی اسلامی حرکت نمایند.

وی ابراز کرد: براساس تکبر شیطان از درگاه خداوند متعال رانده شد و این یک عبرتی بزرگ برای انسان‌ها است.

امام جمعه جیرفت عنوان کرد: خمیر مایه شیطان از آتش و جن می‌باشد و به واسطه این نافرمانی هیچ جایگاهی در پیشگاه خداوند و بندگان مؤمن ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین تارم تأکید کرد: خداوند شیطان را به واسطه تکبری که نسبت به انسان داشت ترک کرد و تکبر عامل سقوط از جایگاه انسانیّت خواهد شد و مشی بندگان خداوند متعال فروتنی و تواضع است.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: دهه اول این ماه به نام امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است چون یکی از فلسفه‌های قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام والمسلمین تارم بیان کرد: تقوا باعث تضمین سایر اعمال صالح و شایسته انسان می‌شود و ضامن و تضمین کننده بقیه اعمال انسان در این روزهای ماه محرّم خواهد بود.

انتهای پیام/امیری
https://armanekerman.ir/vdcdfj0fnyt0xk6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما