تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۱
۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

تا آخرین لحظه عادی سازی زندگی مردم در کنارشان هستیم

سردار محمدعلی نظری گفت: هدف خدمت به مردم است و این مایه افتخار ماست، تا آخرین لحظه عادی سازی زندگی مردم در کنارشان هستیم و جان و مال مردم را فدای راحتی خود نخواهیم کرد.
تا آخرین لحظه عادی سازی زندگی مردم در کنارشان هستیم
به گزارش راه آرمان سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمان که عصر امروز با حضور وزیر کشور در رفسنجان برگزار شد، اظهار کرد: حجم آبی که در رفسنجان شاهدبودیم، می توانست خسارت های بیشتری داشته باشد اما با حضور به موقع گروه های جهادی و دیگر سازمان ها به ویژه استاندار کرمان خسارت کاهش یافت.

وی افزود: استاندار کرمان از بچه های حاج قاسم و رزمنده است و همیشه جلو دار بوده، این حرکت به موقع استاندار و در میدان بودن وی پیش از همه یعنی فرماندهی در میدان و مدیریت جهادی که جای بس تشکر دارد.

سردار نظری گفت: اقدامات زیادی صورت گرفت و زبان از بیان آن قاصر است، پایگاه های مقاومت و اطلاعات مردمی که از سیل به حوزه ها منتقل می شد و به مدیریت بحران لحظه ای گزارش می شد، خیلی در مدیریت بحران به ما کمک کرد.

فرمانده سپاه ثارالله  استان کرمان خاطر نشان کرد: در بحث تخلیه منازل و امنیت واحد های مسکونی نگرانی هایی بود، زیرا نیروی سازمان یافته نداشتیم بنابر این بسیجیان گردان های امام علی و پایگاه های مقاومت  در کنار نیروهای ناجا قرار گرفتند َو یاری رساندند که از خدمت خالصانه آنان سپاسگزاریم.


وی تصریح کرد: فرمانده گروه ۶۵ صاعقه در روستای ناصریه خودش پشت لودر نشست و با آن روحیه حاج قاسمی جلو رفت، زیرا اگر اتفاقی می افتاد، تلفات زیادی را می دادیم اما فرماندهی به موقع بدون تلفات جان انسان های گرفتار را نجات داد.

سردار نظری گفت: در مسیر رفسنجان به انار تنها در یک مورد ۱۸ نفر گرفتار در خودروهای خود نجات داده شدند و به رفسنجان منتقل و تا همین امروز اسکان داده شده اند.

وی بیان کرد: بسته های معیشتی برای  گروه های آسیب دیده تهیه شده است که بعد از تکمیل شناسایی این گروه ها توزیع نیز آغاز خواهد شد و در بحث مسکن نیز گروه های جهادی کمک حال مردم هستند.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه با تمام توا و قوا به خدمت مردم آمده ایم، گفت: هر جا کاری بر زمین مانده بسیج مردمی در شهرستان رفسنجان با فرماندهی سرهنگ پساوند پیش قدم می شوند.

وی خاطر نشان کرد: هدف خدمت به مردم است و این مایه افتخار ماست، تا آخرین لحظه عادی سازی زندگی مردم در کنارشان هستیم و جان و مال مردم را فدای راحتی خود نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcdoj0f9yt0xk6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین