تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۹
۰
plusresetminus
سرهنگ "محمدرضا رضایی" رئيس پليس فتای استان از دستگیری عامل درج آگهی جعلی اجاره ویلا از طریق سایت دیوار خبر داد.
اجاره ویلای جعلی در سایت دیوار با هوشیاری پلیس فتای کرمان خنثی شد
به گزارش "راه آرمان " سرهنگ "محمدرضا رضایی" رئیس پلیس فتای استان کرمان، گفت: با توجه به تشکیل پرونده های زیادی در پلیس فتا مبنی کلاهبرداری از طریق درج آگهی های جعلی اجاره ویلا در سایت دیوار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این روش کلاهبرداری، مشخص شد: فرد کلاهبردار ویلاها و منازل جعلی که وجود فیزیکی ندارند را با قیمت پایین تر از عرف بازار در سایت دیوار  با شرط پرداخت بیعانه اجاره می دهد.

این مقام پلیس تصریح کرد: متقاضیان ویلا و منزل مسکونی پس از مشاهده این آگهی ها در سایت دیوار و با خوشحالی از قیمت پایین آن، بلافاصله اقدام به واریز وجه بیعانه به حساب فروشنده (کلاهبردار) می کردند، اما پس از مراجعه به نشانی اعلامی برای مشاهده ویلا، متوجه می شدند که این آگهی ها جعلی بوده و مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

سرهنگ رضایی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از تشکیل پرونده و با یک سری تحقیقات در فضای سایبر، متهم را  شناسایی و او را در یک عملیات دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا استان تاکید کرد: شهروندان مراقب باشند برای انجام هر نوع معامله از طریق سایت دیوار و سایت های مشابه و خرید هر نوع کالا از طریق فروشگاه های اینترنتی، حتما پس از دریافت و مشاهده کالا و بررسی کیفیت آن، اقدام به واریز وجه کنند و از واریز هرگونه وجه تحت عنوان بیعانه خودداری کنند.

انتهای پیام/ د.طهماسبی https://armanekerman.ir/vdccp4qs02bqip8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین