تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۵
۰
plusresetminus
سردار محمد علی نظری با تأکید بر اینکه خط قرمز ما نظام و انقلاب، مردم و اصل ولایت فقیه است، گفت: در این چارچوب هر خدمت و کاری باشد، ما آماده همکاری هستیم چرا که مردم خط قرمز ما هستند.
لزوم ساماندهی معضل حاشیه نشینی شهر کرمان/ در خدمت رسانی به مردم به سلیقه و جناح توجه نمی کنیم
به گزارش راه آرمان؛ سردار محمد علی نظری صبح امروز در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار کرمان ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام گفت: رسالت شهرداری را همه ما می دانیم؛ مدیریت مطلوب، توسعه شهری، خدمات بهتر به مردم برای زندگی شاداب و همراه با آرامش و امیدواری که این مسائل می تواند در زمینه کاهش نارضایتی و اقدامات مخل امنیت، بسیار مؤثر باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: هر چه مردم از هر موضوعی در هر مقطعی نگران، ناامید و دلخور باشند، دشمن در جنگ شناختی بر همان موضوع کار می کنند؛ چرا که هم اکنون دشمن اعتقادات و مذهب ما را نمی زنند؛ دشمن دقیقا نیازها و احساسات را در اذهان تقویت می کند و در موقعیت خاص با هجمه ای که ایجاد می کند و تمامی اقدامات در نهادها و دولت را وارونه جلوه می دهد.

وی ضمن اشاره به مطلب فوق بیان کرد: یکی از نهادهایی که می تواند این مسئله را تغییر دهد، شهرداری است و چنانچه با هدف حفظ نظام و خنثی کردن افکار دشمنان کار کنیم و بسیاری از برنامه ریزی ها بر این اساس باشد، می توانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم و در جامعه امیدآفرینی ایجاد کنیم.

این مقام مسئول ابراز کرد: باید به حمل و نقل، سفرهای درون شهری، توسعه خودروها توجه شود و همچنین عدم وجود پارکینگ مسئله ای است که باید مد نظر قرار گیرد و باید جاهایی را به این منظور استفاده کنیم.

سردار نظری با بیان اینکه ارتقا فرهنگ شهروندی یکی از کارهایی است که با تبلیغات شهرداری و فضا سازی در این زمینه می تواند انجام شود، عنوان کرد: در عرصه ترویج مکتب حاج قاسم از شهرداری تشکر می کنم؛ چرا که کارهای بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است و این کار باید ادامه پیدا کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: ریل گذاری ترویج مکتب سپهبد شهید سلیمانی را سردار حسین معروفی انجام داده اند و دغدغه ای که ایشان نسبت به این موضوع نه تنها کمتر نمی شود؛ بلکه با شدت بالاتری این مسئله پیگیری خواهد شد.

وی اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه در قانون اساسی حفظ دستاوردهای نظام از جمله وظایف سپاه است و ما باید در همه زمینه ها ورود کنیم و کمک دهیم؛ در مسائل کرونا، بازسازی و احداث مسکن محرومین و غیره از جمله وظایف تکلیفی و رسالتی ماست.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در زمینه حاشیه نشینی و خدمات اجتماعی، جلسات متعددی را در شورای تأمین داشته ایم که مهار، کنترل و مسائل امنیتی به سپاه، اداره اطلاعات و ناجا سپرده شده است و در این زمینه تقسیم بندی کار انجام شد و ما در عرصه فعالیتی خودمان حدود 80 تا 90 درصد افراد را شناسایی و به دادستانی معرفی کرده ایم.

سردار نظری اظهار کرد: در زمینه کنترل زمین های آزاد و بلاتکلیف که مربوط به بخش معاوضه شهرداری و راه و شهرسازی است که مقداری کم کاری در این موضوع صورت گرفته است که اگر این مسئله حل شود ما می توانیم کمربند، دژ یا کانال ایجاد کنیم تا بحث حاشیه نشینی متوقف و با استفاده از طرح هادی، جا به جایی و سایر راهکارها بتوانیم مسائل را برطرف کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه خط قرمز ما نظام و انقلاب، مردم و اصل ولایت فقیه است، عنوان کرد: در این چارچوب هر خدمت و کاری باشد، ما آماده همکاری هستیم چرا که مردم خط قرمز ما هستند.

وی ادامه داد: ما باید از تمام سلایق، فکرها و جناح ها عبور کنیم و اگر سلیقه ای با فکر و سیستم ما همخوانی ندارد را باید جذب و به مردم خدمت کنیم؛ چرا که این اقدام در شرایط کنونی که دشمن دارد کار می کند، بالاترین کمک به حفظ نظام است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در جمهوری اسلامی ایران، مهمترین مؤلفه قدرت ما مردم هستند و دشمن این موضوع را فهمیده است و در این زمینه کار می کند و اگر ما در این عرصه کار نکنیم، آن دنیا از ما سوال خواهد شد.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdch66nz-23nimd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین