تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۲
۰
plusresetminus
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به آغاز طرح اطعام و احسان حسینی هم‌زمان با سراسر کشور در استان کرمان روش‌های مشارکت در این طرح را اعلام کرد.
اعلام روش‌های مشارکت مردم استان کرمان در پویش ملی اطعام و احسان حسینی

 ناصر عسکری نژاد با تشریح طرح اطعام و احسان حسینی در استان کرمان، افزود: در ماه‌های محرم و صفر امسال در قالب طرح اطعام و احسان حسینی همانند سال‌های گذشته علاوه بر توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی میان نیازمندان جذب حامی برای ایتام نیز به‌طور ویژه دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح ازجمله برنامه‌هایی است که کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ و سنت حسنه اطعام و انفاق و کمک به نیازمندان بانام مبارک امام حسین (ع) از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر اجرا می‌کند.

عسکری نژاد به روش‌های مشارکت در این طرح اشاره کرد و گفت: درگاه‌های اینترنتی و کدهای دستوری برای جذب مشارکت خیرین راه‌اندازی شده است تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و پشتیبانی هیئت‌های مذهبی، مراکز نیکوکاری و گروه‌های مردمی، کمک به نیازمندان در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) انجام شود.

وی ادامه داد: خیران و مردم مؤمن و نیکوکار می‌توانند نذورات و کمک‌های نقدی خود را از طریق کدهای دستوری #034*8877* و شماره‌حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت  ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ نزد بانک تجارت واریز کنند.

شایان ذکر است؛ در قالب پویش ملی اطعام و احسان حسینی (ع) در محرم و صفر سال گذشته بیش از یک میلیون وعده‌غذای گرم و 250 هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند در استان کرمان توزیع شد.



انتهای پیام/د.طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcivvazyt1arw2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین