کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امدادرسانی کارکنان پلیس راه شمال استان به 65 خودروی گرفتار در سیلاب

11 مرداد 1401 ساعت 14:13

کارکنان پلیس راه با حضور بی وقفه در محورهای سیل خیز مناطق شمال استان از ورود شمار زیادی از خودروهای عبوری به نقاط مسدود شده و حادثه خیز جلوگیری و علاوه بر آن به 65 خودروی گرفتار در سیلاب هم کمک رسانی کردند.


به گزارش راه آرمان؛ سرهنگ"علی رضایی" رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: از ابتدای عصر پنجم مرداد ماه شاهد بارش شدید رحمت الهی در نقاط مختلف استان بودیم که این بارش ها در گردنه ها و محورهای استان شدیدتر بود و با مشکلات ترافیکی خاصی نیز همراه شد.

سرهنگ"علی رضایی"ادامه داد: بارش شدید باران در گردنه ها و محورهای شمالی استان باعث گرفتار شدن سرنشینان 65 وسیله نقلیه در این محورها شد که با تلاش و حضور جهادی ماموران پلیس راه نجات یافتند و به مسیر خود ادامه دادند.

وی افزود: حضور صد درصدی ماموران پلیس راه و استقرار شبانه روزی تیم های خودرویی درگردنه ها و محورهای منتهی به استان در محور کرمان-سیرجان، گردنه کفنوئیه، محور کرمان- بافت و گردنه سیرچ در محور کرمان- شهداد و محور رفسنجان به انار و همچنین محور انار به یزد  و انار به شهربابک و گشت زنی در سایر مسیرهای حادثه ساز باعث شد تا ماموران تغییرات و شرایط جوی را به صورت لحظه ای رصد کرده و با همکاری سایر تیم های امداد و نجات جاده ای به خصوص راهداری و هلال احمر و اورژانس، امنیت ترافیکی این محورها را برقرار کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به امدادرسانی کارکنان پلیس راه به 65 خودروی گرفتار در سیلاب بیان کرد: در برخی صحنه ها به علت  بارش شدید باران، برخی خودروها به علت لغزندگی مسیر به سمت پرتگاه لیز خورده بودند که با حضور همکاران بنده و امدادرسانی به موقع نجات یافته و به مسیر اصلی برگشته و با یدک کردن آن ها، جان سرنشینان را نجات دادند.

سرهن گرضایی گفت: با قاطعیت می توانم بگویم که هیچ یک از کارکنان پلیس راه شمال استان برای حفظ جان سرنشینان خودروها و برقراری امنیت ترافیکی در محورها از هیچ کمکی دریغ نکرده اند و تا صبح با امدادرسانی، انسداد مسیرها، یدک کردن خودروها و گشت زنی مداوم در طول مسیر برای شناسایی احتمالی خودروهای گرفتار در سیلاب تلاش کردند که جای دارد از تلاش همکارانم صمیمانه قدردانی کنم.

انتهای پیام/ط
 
 


کد مطلب: 128597

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/128597/امدادرسانی-کارکنان-پلیس-راه-شمال-استان-65-خودروی-گرفتار-سیلاب

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir