تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۳
۰
plusresetminus
کارکنان پلیس راه با حضور بی وقفه در محورهای سیل خیز مناطق شمال استان از ورود شمار زیادی از خودروهای عبوری به نقاط مسدود شده و حادثه خیز جلوگیری و علاوه بر آن به 65 خودروی گرفتار در سیلاب هم کمک رسانی کردند.
امدادرسانی کارکنان پلیس راه شمال استان به 65 خودروی گرفتار در سیلاب
به گزارش راه آرمان؛ سرهنگ"علی رضایی" رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: از ابتدای عصر پنجم مرداد ماه شاهد بارش شدید رحمت الهی در نقاط مختلف استان بودیم که این بارش ها در گردنه ها و محورهای استان شدیدتر بود و با مشکلات ترافیکی خاصی نیز همراه شد.

سرهنگ"علی رضایی"ادامه داد: بارش شدید باران در گردنه ها و محورهای شمالی استان باعث گرفتار شدن سرنشینان 65 وسیله نقلیه در این محورها شد که با تلاش و حضور جهادی ماموران پلیس راه نجات یافتند و به مسیر خود ادامه دادند.

وی افزود: حضور صد درصدی ماموران پلیس راه و استقرار شبانه روزی تیم های خودرویی درگردنه ها و محورهای منتهی به استان در محور کرمان-سیرجان، گردنه کفنوئیه، محور کرمان- بافت و گردنه سیرچ در محور کرمان- شهداد و محور رفسنجان به انار و همچنین محور انار به یزد  و انار به شهربابک و گشت زنی در سایر مسیرهای حادثه ساز باعث شد تا ماموران تغییرات و شرایط جوی را به صورت لحظه ای رصد کرده و با همکاری سایر تیم های امداد و نجات جاده ای به خصوص راهداری و هلال احمر و اورژانس، امنیت ترافیکی این محورها را برقرار کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به امدادرسانی کارکنان پلیس راه به 65 خودروی گرفتار در سیلاب بیان کرد: در برخی صحنه ها به علت  بارش شدید باران، برخی خودروها به علت لغزندگی مسیر به سمت پرتگاه لیز خورده بودند که با حضور همکاران بنده و امدادرسانی به موقع نجات یافته و به مسیر اصلی برگشته و با یدک کردن آن ها، جان سرنشینان را نجات دادند.

سرهن گرضایی گفت: با قاطعیت می توانم بگویم که هیچ یک از کارکنان پلیس راه شمال استان برای حفظ جان سرنشینان خودروها و برقراری امنیت ترافیکی در محورها از هیچ کمکی دریغ نکرده اند و تا صبح با امدادرسانی، انسداد مسیرها، یدک کردن خودروها و گشت زنی مداوم در طول مسیر برای شناسایی احتمالی خودروهای گرفتار در سیلاب تلاش کردند که جای دارد از تلاش همکارانم صمیمانه قدردانی کنم.

انتهای پیام/ط
 
  https://armanekerman.ir/vdcjhoevauqe8iz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین