تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۲
۰
۱
plusresetminus
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع ۶ هزار فعال جهادگر و کنشگر فضای مجازی:

در جنگ روانی علیه دشمن جهادگران فضای مجازی خط شکن هستند / برگزاری هرماه یک رزمایش جهادی ویژه اقشار بسیج

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت فضای مجازی در تحقق آرمان های گام دوم انقلاب اسلامی گفت: در جنگ روانی علیه دشمن جهادگران فضای مجازی پیشتاز هستند.
در جنگ روانی علیه دشمن جهادگران فضای مجازی خط شکن هستند / برگزاری هرماه یک رزمایش جهادی ویژه اقشار بسیج
به گزارش راه آرمان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار غلامرضا سلیمانی عصر سه شنبه در نخستین رزمایش جهادگران، فعالان فضای مجازی و رسانه پایگاههای مقاومت بسیج در صحن اصلی حرم حضرت امام خمینی(ره ) اظهار داشت: بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی و فرزندان ملت همچنان که در گام نخست انقلاب در خدمت و پاسداری از کیان ایران گام های بسیاری برداشت در گام دوم هم خدمات و اقدامات بزرگی را در خدمت به میهن اسلامی بسیجیان شروع کرده و این راه ادامه دارد.

به گفته سردار سلیمانی، این اجتماع با عنوان یک الگو برای پیمودن گام دوم انقلاب اسلامی است و با روحیه جهادی به دنبال تحقق اهداف رهبری است و در این راه از هیچ کوششی مضایقه نخواهد کرد.

وی گفت: ایجاد شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی که به دستور فرمانده سپاه بود در این مهم در حال تحقق است و کارنامه درخشانی را رقم خواهیم زد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: هرماه یک رزمایش و نقش آفرینی ملی متشکل از گروه های جهادگر بسیج و متناسب با اهداف ملت ایران برنامه ریزی شده و انجام می گیرد.
https://armanekerman.ir/vdccx4qs42bqie8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

علی اصغر کریمی
سلام و درود بر جهادگران عرصه های مختلف در جمهوری اسلامی ایران خصوصا جهادگران در فضای مجازی . خدا قوت . به امید نابودی و نا امید دشمن ان شاءالله
آخرین عناوین