تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۹
۰
plusresetminus
سید روح الله نیک خواه گفت: از سوی کارخانه فرو آلیاژ و مس شهید باهنر کرمان نیز 4 دستگاه لودر برای شهرهای رباط و باغین اعزام شده است که هم اکنون مشغول به کار هستند.
همت کارخانجات و کارگران استان کرمان برای کمک به سیل زدگان/ اعزام لودر، کف کش و موتورپمپ به مناطق سیل زده
سید روح الله نیک خواه مسئول بسیج کارگری استان کرمان در گفتگو با "راه آرمان" تاکید کرد: هر زمان که برای استان بحرانی ایجاد شود که مسبب آن حوادث طبیعی است کارخانجات سراسر استان به دنبال کمک به حل آن مشکل در کنار سپاه هستند و پایگاه های مقاومت بسیج کارگری در سطح این کارخانجات به صورت خود جوش اقدام به جمع آوری کمک های مردمی و کارگری در سطح کارخانجات تابعه خود می کنند.

وی ادامه داد: در سیل ابتدای سال که جنوب کرمان را در بر گرفت بسیج کارگری از اقلام خوراکی تا تامین وسایل  اولیه منازل و حتی لوازم رها سازی منازل از سیل، بسیار خوش درخشید، در سیل جاری نیز شرکت مس رفسنجان که در منطقه حضور دارد کمک های بسیاری را برای رفع مشکلات مردم و تخلیه منازل از گل و لای حاصل از سیل داشته است، اما کمک های این مجموعه در کنار خدمت خالصانه گروه های جهادی،  نیروهای بسیج مردمی، امکانات دولتی و بخش خصوصی باز هم کفایت نداشت.

مسئول بسیج کارگری ادامه داد: با توجه به تمام امکاناتی که گسیل شده است، اما هنوز هم کمبودهایی وجود دارد بنابراین به کارخانجات استان فراخوان زده و اعلام کرده ایم که در حد توان کمک هایی را داشته باشند که اقلامی تهیه شده است و همچنان هم ادامه دارد.


روح الله نیکخواه ادامه اذعان کرد: برای کمک به مردم سیل زده شهرستان های رباط و باغین 5 دستگاه کف کش خریداری شده و اهدا شده است.

وی ادامه داد: از سوی کارخانه فرو آلیاژ و مس شهید باهنر کرمان نیز 4 دستگاه لودر برای شهرهای رباط و باغین اعزام شده است که هم اکنون مشغول به کار هستند.

مسئول بسیج کارگری ابراز کرد: تا کنون مبلغ 100 میلیون ریال کمک های کارگران واحد های تولیدی جمع آوری شده است، که در اختیار عوایدی سپاه برای خرج کرد در هر نقطه ای که مورد نیاز است، قرار گرفته است.


سید روح الله نیکخواه اذعان کرد: یکی از واحد های کوچک ما که جزو صنایع کوچک  از شهرستان رابر محسوب می شود نیز یک موتور پمپ بنزینی را برای ارسال به شهرستان سیل زده رفسنجان اهداء کرد که برای ارسال آماده شده است.

مسئول بسیج کارگری استان ادامه داد: کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان نیز یک تن روغن مایع خوراکی 900 سی سی را برای کمک به مناطق سیل زده به بسیج کارگری اهدا کرده است که برای توزیع تحویل مراجع امر خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این کمک ها د رمرحله اول هستند و هنوز جمع آوری آنها ادامه دارد؛ ضمن انکه بسیاری از واحد ها اعلام آمادگی داشته اند که میزان مورد  نیاز را به آنها اعلام کرده ایم، بنابر این  به محض قطعیت یافتن برای ارسال اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/ طاهری https://armanekerman.ir/vdcdxj0f5yt0x96.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین