تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۱
۰
plusresetminus
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل زاده با اشاره به ماندگاری نهضت اباعبدالله الحسین(ع) به برکت خون شهدا، اظهار کرد: امروز  شهدای مدافع حرم میراث دار نهضت سید الشهدا هستند.
فرهنگ مقاومت و شهدای مدافع حرم میراث نهضت عاشورا هستند
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل زاده در چهارمین شب از دهه محرم درحسینه اعظم سعدی  با اشاره به تشییع پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم در حرم مطهررضوی گفت :  ما ملت بزرگ ایران به مصداق سخن شهید سلیمانی ، ملت امام حسین هستیم چراکه همچنان که در دفاع مقدس با ایثار و مقاومت خود از ناموس و خاک میهن دفاع کردند  در عصر کنونی هم با تقدیم ستاره های  درخشان  دیگری از نسل علی اکبر اباعبدالله در دفاع از حرم اهل بیت(ع) وفاداری خود را به نظام و انقلاب اعلام کرده اند.


 وی هجرت، جهاد و شهادت را بالاترین درجه از ایمان به مصداق آیات قرآن دانست و گفت: این شهدای مدافع حرم با هجرت، جهاد و شهادت خود در دیار غربت در کنار بانوی بزرگوار اسلام حضرت زینب(س)، راه و رسم مولای خود اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس را زنده نگه داشتند.

حاج شیخ عباس اسماعیل زاده ،  شهادت حضرت امام حسین(ع) را عامل اصلی ماندگاری دین پیامبر(ص) دانست و حضرت ابوالفضل العباس(ع) را اولین مدافع حرم معرفی کرد و افزود: این شهدای مدافع حرم میراث دار نهضت امام حسین(ع) و راه و رسم شهادت ایشان شده و با تقدیم عزیزترین و بهترین داشته هایشان، مایه عزت و افتخار کشور و خانواده هایشان و برافراشتگی پرچم شهادت شدند.

 وی با بیان اینکه حفظ مکتب، مجاهدت و خون دادن می خواهد اظهار داشت : قطعا رمز ماندگاری شهید حاج قاسم سلیمانی در دنیا ، مجاهدت در مقابل لشکر ظلم و استکبار و پشتیبانی از ولی فقیه بود . 

اسماعیل زاده اضافه کرد : راه حسین(ع) برای همیشه تاریخ، جاوید و پیروز است و امروز هر انسان آزاده ای در هر کجای جهان بخواهد در برابر طاغوت و دژخیمان بایستد باید به امام حسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت اقتدا کند.

 آیین عزاداری هیئات مذهبی سعدی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با حضور پرشور مردم و مسئولین در حسینیه اعظم این روستا در دهه اول محرم با سخنرانی امام جمعه باغین برگزار می شود.

انتهای پیام/ د.طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcewv8zvjh8wpi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین