تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۳
۰
plusresetminus
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

نقش ثارالله در کربلای۵ باید مقتل خوانی شود

سردار حسین معروفی گفت: ما ثاراللهیان و بچه های حاج قاسم باید نقش ثارالله و بچه های حاج قاسم و شهید سلیمانی در کربلای5 را مقتل نویسی و مقتل خوانی کنیم ما کربلا و معجزه را در این عملیات به چشم سر دیدیم.
نقش ثارالله در کربلای۵ باید مقتل خوانی شود
به گزارش "راه آرمان" ظهر امروز سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در یادواره 22 شهید دهستان خبر از شهرستان بافت گفت: شهیدان ما شناسنامه واقعی ملت ایران هستند و هرکس می خواهد ملت ایران را بشناسد باید شهدایی را ببیند که عاشورا تولید کردند چون آنها مظهر قدرت ملت هستند.
 
وی افزود: شهدا محور وحدت هستند که جانشان را برای حفظ دین خدا و ارزشهای اسلامی و الهی و حفظ ناموس تقدیم کردند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهدای ما در سر کلاس درس عباس بن علی(ع) حسینی شدند توضیح داد: جنگ محنت بار و خسارت آور است اما در یک جنگ نابرابر که همه اشرار عالم در یک جبهه قرار گرفتند و در برابر یک انقلاب نوپای اسلامی صف آرایی کردند؛ این جنگ سخت به دفاع مقدس ماندگار تبدیل شد بخاطر فرهنگ حاکم بر آن بود که فرهنگ دین و عاشورا بود.
 
فرهنگ حاکم بر دفاع مقدس اسلامی وعاشورایی بود
 
سردار حسین معروفی ادامه داد: فرهنگ حاکم بر دفاع مقدس ما هم در شکل هم در محتوا همه شهدا و جانبازان و آزادگان را ماندگار و جاوید کرد زیرا محتوای دفاع مقدس ما اسلامی و عاشورایی بود.

وی تصریح کرد: ایستادگی، مراقبت، برادری، سادگی، امام شناسی و دشمن شناسی در وجود رزمندگان بود این باعث استحکام درونی شده بود و چون درون رزم قوی بودند برون رزم قوی شدند و در برابر دشمن ایستادند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر خداباوری رزمندگان تشریح کرد: در جبهه خدا حاکم بود چون همه از خدا می ترسیدند از غیر خدا نترسیدند؛ سنت الهی را باور داشتیم باور داشتیم دستورات و فرمان الهی تخلف ناپذیر است دشمن را حقیر و کوچک می دیدیم و این گونه بود که خدا نصرت داد چون ما به خدا حسن ظن داشتیم.

وی افزود: در جبهه انسانیت حاکم بود ما آب و غذای خود را به اسرای بعثی می دادیم در دفاع مقدس ما جان دادن اولویت داشت در هیچ کجای تاریخ اسلام و شیعه غیر از کربلا نداریم که انسانها برای خدا در جان دادن سبقت بگیرند بعد از عاشورا این جریان فقط در دفاع مقدس ما رقم خورد.

نقش ثارالله در کربلای5 باید مقتل خوانی شود
 
سردار حسین معروفی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که شب های عملیات کربلای5 را شب های قدر جمهوری اسلامی نامیدند گفت: بیشترین سهم را در عملیات کربلای5 بچه های ثارالله داشتند؛ ما ثاراللهیان و بچه های حاج قاسم باید نقش ثارالله و بچه های حاج قاسم و شهید سلیمانی در کربلای5 را مقتل نویسی و مقتل خوانی کنیم ما کربلا و معجزه را در این عملیات به چشم سر دیدیم.
 
فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه دشمن ما همان دشمن قبل است و راهبردش همان راهبردهای قدیمی است اما روش و نحوه اجرا را تغییر داده است خاطرنشان کرد: این دشمن غیرقابل اعتماد است هیچکس اندازه امام ما این دشمن را نمی شناسد زیرا امام جامعه ما هدف و راهبرد دشمن را می شناسند و عالمانه رصد و تحلیل می کنند.
 
 
وی ادامه داد: این دشمن امروز دنبال تصرف زمین ما نیست چون قابلیت های نظام اسلامی اینقدر برجسته وقوی است در حوزه دفاعی و امنیتی که اگر دشمن یک روزی دست به چنین حماقتی بزند باید مطمئن باشد آنجا که حماقت کند گورستانش خواهد بود.
 
معروفی تاکید کرد: این دشمن به دنبال تصرف ذهن ملت ایران است آنها می خواهند بر ذهن ملت ایران بر شجاعت ملت ایران فائق آیند زیرا ملتی که شجاعتش از بین برود بازوانش قدرت دفاع ندارد این دشمن با عملیت روانی و فضای مجازی بدنبال هدف خود است.

دشمن به دنبال تصرف اراده ملت ایران است
 
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: دشمن به دنبال زدن اراده ما و ورود به قلب ما است تا رفتارها را تغییر دهد با این نیت که تغییر رفتارها تغییر ساختارها را در پیش دارد.
 
وی با بیان اینکه راه مبارزه با دشمن، امام شناسی و دشمن شناسی است عنوان کرد:  ما تا امام جامعه را نشناسیم و نسبت به او معرفت پیدا نکنیم و ذوب در ولی و حجت خدا نشویم نمی توانیم دشمن را بشناسیم آن امام است که گرای دشمن را به ما می دهد تا بتوانیم حق را از باطل تشخیص دهیم و در زمین دشمن قرار نمی گیریم.
 
دشمن با ابزار رسانه در یک جنگ ترکیبی به خانه ها نفوذ کرده است
 
حسین معروفی افزود: جنگ امروز جنگ ترکیبی است و ابزار دشمن رسانه و فضای مجازی است دشمن جنگی تمام عیار شروع کرده که ذهن بچه های ما را هدف قرار دهد امروز دشمن خاکریز و دژ ندارد دشمن درون خانه ها نفوذ کرده است.

فرمانده سابق سپاه ثارالله کرمان توضیح داد: امروز باید به تبعیت از شهدا در این جنگ نا برابر ترکیبی با دشمن بجنگیم نه اینکه بنشینیم و پاسخ دهیم باید دشمن را زد و اجازه نداد که التهاب درست کند.
 
جبهه اسلام باید در فضای مجازی هوشمندانه بتازد/ دشمن عفت جامعه را هدف گرفته و دنبال بی ناموسی است
 

سردار معروفی با اشاره به جوسازی های اخیر دشمن در رابطه با حجاب گفت: ببینید چطور عفت جامعه ما را هدف قرار داده اند ما ناموس پرستیم ما 188 هزار شهید دادیم تا دامن ناموس ایرانی را پاک نگه داریم؛ دشمن به دنبال بی ناموسی است اما ما ناموس پرستی را از امام حسین(ع) یاد گرفتیم.

وی اظهار کرد: دشمن دین و اراده ها و قلب پاک بچه های ما را هدف قرار داده است به دنبال دین زدایی است ما باید به این دشمن در فضای مجاری هوشمندانه بتازیم و جبهه اسلام باید فضای مجازی را تسخیر کند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در بخش پایانی سخنان خود ضمن تاکید بر لزوم گسترش مکتب شهید سلیمانی عنوان کرد: حاج قاسم را باید با نظامات بشناسیم نه با خاطره؛ ولایی بودن شهید سلیمانی از ویژگی های شاخص او است.
معروفی ادامه داد: برخی می گویند ولایت پذیر باشیم اما شهید حاج قاسم ما ولایت باور بود او با میل ولی کار کرد نه با فرمان و دستور او در ولی خدا ذوب بود می دانست حجت خدا چه میخواهد عین سلمان و ابوذر و مقداد و عمار و عباس(ع) بود.

رمز عاقبت به خیری معرفت نسبت به ولی خدا است
وی توضیح داد: همانی که امیرالمومنین(ع) در وصف مالک گفت امام امروز ما در وصف حاج قاسم گفت زیرا رمز عاقبت به خیری معرفت نسبت به ولی خدا است و وصیتنامه حاج قاسم در واقع ولایت نامه است.

حسین معروفی با اشاره به بخشی از متن موقوفنامه بیت الزهرا(س) حاج قاسم گفت: شهید سلیمانی نوشته است هرکس در این مکان سخنرانی و مداحی می کند باید محب اهل بیت باشد باید محب امام خمینی و امام خامنه ای باشد؛ این طرز تفکر شهید عزیز ما است.

فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: دشمن مثلث مقاومت، جهاد و شهادت را در کشور شیعه هدف قرار داده است ما باید مراقبت کنیم زیرا اوج عزت و شرف ملت ایران همین مثلث است.

گزارش از: حسین باقری

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdci5vazut1arq2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین