تاریخ انتشار :جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۱
۰
plusresetminus
فرمانده توپخانه ۶۵ نیروی زمینی سپاه رفسنجان گفت: با ورود سیل به شهرستان تمامی تجهیزات، امکانات و نیروها برای امدادرسانی به مردم بسیج شد.
امداد رسانی نیروهای گروه ۶۵ توپخانه موشکی صاعقه به مردم سیل زده رفسنجان
به گزارش راه آرمان؛ سرهنگ علیرضا رضویی گفت: از همان لحظات ابتدایی سیل به روستای ناصریه، تجهیزات و نفرات گروه ۶۵ به کمک مردم آمد. در آن بحران، قریب به ۳۰۰ نفر از سیل زدگان این روستا توسط پاسداران گروه توپخانه ۶۵ صاعقه نجات یافتند.
فرمانده توپخانه با اشاره به اقدامات پاسداران در روستای کوثر ریز، افزود: همکاران ما در گروه ۶۵ صاعقه در بحث امدادرسانی و تخلیه منازل، تامین غذا و آبرسانی به مردم کوثر ریز اقدامات خوبی انجام دادند و هم چنین با استفاده از ماشین آلات مهندسی و بیل مکانیکی جاده روستا بازگشایی و سیلاب به سمت باغات هدایت شد.
این مقام نظامی با اشاره به جانفشانی های گروه صاعقه ۶۵ در  مناطق سیل زده در رفسنجان گفت: در شهرک فرهنگیان نیز وضعیت عجیبی حاکم بود. برخی مناطق یک و نیم متر آب بود و هیچ دستگاهی نمی توانست به منطقه ورود کند ولی با دستگاه های نفربر تعداد ۱۰۰ نفر از مردم را نجات  یافتند. وگرنه اگر جز این بود، تلفات سنگینی داشتیم؛ جانفشانی نیروها در این شهرک ستودنی است.
وی به اسکان سیل زدگان در حسینیه ثارالله اشاره کرد و افزود: گفت: در شب های اول ورود سیل، ضمن تامین آب و غذا، افراد زیادی اسکان داده شدند و هم چنین برای امدادرسانی و آبرسانی در شهرک فرهنگیان تقسیم کار شد.
عکاس رضا ساجدی
               انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcbawb8frhb50p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما