کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار رفسنجان خبر داد؛

ده کشته و زخمی در حمله با چاقو در بهرمان رفسنجان/ قاتل که خود زنی کرده بود، در انار دستگیر شد

16 مرداد 1401 ساعت 22:44

حسین رضایی گفت: عصر امروز یک تبعه افغانستانی در حوالی چاه موتور احمد آباد شور اطراف شهر بهرمان رفسنجان دست به چاقو برده و دو نفر از کارگران موتور را به قتل می رساند،تا این لحظه ۱۰ نفر زخمی و کشته برجای گذاشته است که در بین این افراد هم تبعه ایرانی و هم افغانی وجود دارد.


 به گزارش راه آرمان؛ حسین رضایی فرماندار رفسنجان، گفت: عصر امروز یک تبعه افغانستانی در حوالی چاه موتور  احمد آباد شور اطراف شهر بهرمان رفسنجان دست به چاقو برده و دو نفر از کارگران موتور را به قتل می رساند،تا این لحظه  ۱۰ نفر زخمی و کشته برجای گذاشته است که در بین این افراد هم تبعه ایرانی و هم افغانی وجود دارد.

فرماندار رقسنجا اذعان کرد:  با شروع ماجرای درگیری تعدادی افاغنه دیگر نیز به آنها می پیوند و یک درگیری خونین بر جای می گذارند.

وی با بیان اینکه احتمال می رود تعداد کشته ها افزایش یابد، گفت: شایعه ای مبنی بر اینکه این حمله در یک تجمع عزاداری رخ داده کاملا کذب است.

فرماندار رفسنجان تاکید کرد: گزارش های اولیه حاکی است که ظاهرا اختلافی بین افاغنه منطقه وجود داشته و ابتدا دو نفر از افاغنه به قتل می رسند و سپس دو نفر از مالکین چاه‌تلمبه‌های منطقه که برای وساطت رفته بودند نیز دچار جراحت شدید می شوند.

 حسین رضایی افزود: ضارب نیز اختلال روحی روانی داشته و برادرش که دستگیر شده این مورد را بیان کرده است.

 وی افزود: آمار دقیق راجع به کشته‌ها بزودی اعلام می شود و تاکنون دو نفر از اتباع بیگانه  به قتل رسیده‌اند.

رضایی ادامه داد: قاتل که خود زنی کرده و در شرایط وخیمی است، توسط نیروی انتظامی شهر انار دستگیر شده و برای روند تکمیل پرونده به بیمارستان رفسنجان و نیروی انتظامی این منطقه تحویل شده است.

وی در پایان اذعان کرد: مردم به خود ترس راه ندهند و این مساله بین خود اتباع است و ربطی به مردم ندارد و سردار ناظری فرماندهی نیروی انتظامی کرمان نیز در مسیر رفسنجان است تا ماجرا به صورت دقیق بررسی شود


انتهای پیام/ طهماسبی


کد مطلب: 128710

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/128710/ده-کشته-زخمی-حمله-چاقو-بهرمان-رفسنجان-قاتل-خود-زنی-کرده-انار-دستگیر

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir