کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده رفسنجان و انار در مجلس؛

کمبودهای حوزه درمان رفسنجان جبران شود

19 مرداد 1401 ساعت 22:30

حجت‌الاسلام حسین جلالی گفت: کمبودهایی که در حوزه درمانی داریم جبران و زیرساخت خدماتی ازجمله پرتودرمانی و شیمی‌درمانی در رفسنجان لازم است که باید فراهم شود.


به گزارش راه آرمان؛ حجت‌الاسلام حسین جلالی امروز در جمع خیران سلامت شهرستان رفسنجان اظهار کرد: شهرستان رفسنجان خیران زیادی دارد که زیرساخت‌های این شهرستان را فراهم کرده‌اند و در حوزه سلامت کارهای بزرگی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته تنها دستگاه ام‌آرآی جنوب‌شرق کشور در رفسنجان مستقر بود و بیماران زیادی از نقاط مختلف کشور برای استفاده از خدمات این دستگاه به رفسنجان سفر می‌کردند، ادامه داد: اما امروز کمبودهایی در حوزه درمانی داریم که باید جبران شود.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس با ذکر این مطلب که علی‌رغم خدمات بزرگی که در گذشته صورت گرفته متناسب با رشد جمعیت و پیشرفت علم و بیماری‌های جدید این میزان خدمات پاسخگو نیست، افزود: امروز ارائه خدماتی مانند پرتودرمانی و شیمی‌درمانی در رفسنجان ضروری‌ست و باید این ظرفیت ایجاد شود.

حجت‌الاسلام جلالی در ادامه خاطرنشان کرد: انفاق‌کردن یکی از برجسته‌ترین کارهای ائمه و پیامبران بوده که همواره در زندگی خود به‌ آن اهمیت می‌دادند، خیران ما نیز به تأسی از ائمه اطهار و بزرگان دین پای در این وادی گذاشته‌اند و همه ما به وجود خیران به‌ویژه خیران سلامت به‌واسطه کارهای بزرگی که انجام می‌دهند، افتخار می‌کنیم.

در پایان این جلسه از خیران سلامت تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 128740

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/128740/کمبودهای-حوزه-درمان-رفسنجان-جبران-شود

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir