کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار کرمان خبر داد؛

سفر دو روزه رئیس جمهور و هیات دولت به کرمان/ برپایی میزهای خدمت در سراسر استان

19 مرداد 1401 ساعت 11:33

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان از سفر دو روزه هیات دولت به استان پهناور کرمان خبر داد.


به گزارش " راه آرمان " محمدمهدی فداکار دقایقی قبل در جمع خبرنگاران با اعلام رسمی سفر رئیس جمهور به استان کرمان اظهار کرد: پس از مدت ها انتظار انتهای هفته جاری سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان کرمان صورت می گیرد که  از ظهر روز پنجشنبه ۲۰ مردادماه تا جمعه شب ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در این سفر بازدیدهای مختلف و جلسات مختلف برگزار می شود، افزود: جلسه شورای اداری،دیدار با نخبگان، نشست خبری با اصحاب رسانه و نشست با فعالان اقتصادی و معادن از دیگر برنامه های ریاست جمهوری در کرمان است.

فداکار تصریح کرد: در دستگاه های اجرایی نیز معاونین وزراء  نیز میز خدمت را تشکیل داده و پاسخگوی مراجعات مردمی خواهند بود.

استاندار کرمان بیان کرد: مصوبات پیشنهادی مختلفی در حوزه های گوناگون از جمله بهداشت و درمان، آب، سیل ، راه و شهرسازی و غیره... در این سفر دیده شده که  قطعیت مصوبات سفر بعد از پایان سفر به اطلاع مردم رسانده می شود، در مجموع حضور رییس قوه مجریه در استان کرمان سفر پربرکتی برای استان خواهد بود.

وی افزود: البته جزئیات بیشتر برنامه های سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان کرمان امشب در برنامه گفتگوی ویژه از رسانه استانی  اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ طهماسبی


کد مطلب: 128741

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/128741/سفر-دو-روزه-رئیس-جمهور-هیات-دولت-کرمان-برپایی-میزهای-خدمت-سراسر-استان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir