تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰
۰
plusresetminus
ظهر امروز همزمان با سفر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، بهره برداری از ۴ ابر پروژه فولادی شرکت سنگ آهن گهر زمین آغاز شد.
آغاز آیین بهره برداری ابر پروژه های فولادی گهر زمین در بردسیر کرمان
به گزارش "راه آرمان " طی مراسمی با حضور دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، شهباز حسن پور نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران فولادی، بهره برداری از ۴ ابر پروژه فولادی شرکت سنگ آهن گهر زمین آغاز شد.

این  ابرپروژه در فاز اول شامل احداث ۲ واحد مگامدول آهن اسفنجی به ظرفیت ۳/۴ میلیون تن در سال است  که به صورت مستقیم تعداد ۵۲۰ نفر و ۱۵۶۰ نفر به صورت غیر مستقیم در زمان بهره برداری اشتغال ایجاد می کند.

فاز دوم این ابر پروژه احداث کارخانه ذوب و ریخته گری به ظرفیت ۳میلیون تن در سال است  که برای ۸۵۰نفر به صورت مستقیم و ۲۲۹۵ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی ایجاد می کند.

فاز سوم این ابر پروژه احداث کارخانه نورد گرم (فولاد آلیاژی) به ظرفیت ۳میلیون تن در سال است  که ۶۰۰نفر را به صورت مستقیم و ۱۵۶۰ نفررا به صورت غیر مستقیم جذب می‌نماید.

فاز آخر این ابر پروژه ، احداث ۲ واحد نیروگاه سیکل ترکیبی به ظرفیت هرکدام ۵۰۰ مگاوات است  که برای ۵۰۰نفر به صورت مستقیم و برای ۱۲۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/ طهماسبی
  https://armanekerman.ir/vdciqvazyt1ary2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین