تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۰
۰
plusresetminus
علی حاجی زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: همزمان با سی و یکمین سفر استانی رئیس جمهور، میز ارتباطات مردمی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی در سالن ایثار مجموعه درمانی ایثارگران این استان تشکیل شده است.
سازمان ره و شهرسازی استان کرمان میزبان رفع مشکلات مردم به نمایندگی از دولت است
به گزارش" راه آرمان" علی حاجی زاده  مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: همزمان با سی و یکمین سفر استانی رئیس جمهور، میز ارتباطات مردمی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی در سالن ایثار مجموعه درمانی ایثارگران این استان تشکیل شده است.

وی تاکید کرد : همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان کرمان نمایندگان تام الاختیار وزارت راه و شهرسازی برای رسیدگی به سوالات و مشکلات مردم در حوزه های راه و شهرسازی در قالب میز خدمت طی روزهای پنج شنبه و جمعه در سالن ایثار مجموعه درمانی ایثارگران واقع در بزرگراه امام خمینی (ره) بعد از دانشکده فنی شهید دادبین در جهت پاسخگویی مطالبات مردمی مستقر شده اند.

حاجی زاده اذعان کرد: میز خدمت در راستای حقوق شهروندی و پاسخگویی مسئولان برگزار می شود و بررسی تقاضا و مشکلات مردم به صورت چهره به چهره و ارائه خدمات مطلوب در حوزه های ذیربط از جمله اهدافی است که با برپایی میز خدمت تلاش می شود مطالبات متقاضیان تحقق یابد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اقدام ها و الزام های ارتباط مستقیم با مردم و پیگیری درخواست آنان، استقرار میزهای ارتباطی میان مدیران دستگاه های دولتی با مردم است که همسو با آن، میز ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در استان کرمان با حضور مهندس فخاری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن، مهندس مذنب مدیر کل بازرسی ،مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان و دیگر معاونت های کشوری و استانی تشکیل شده است.

انتهای پیام/ طهماسبی
  https://armanekerman.ir/vdcjmoevouqe8az.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین