تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۲
۰
plusresetminus
وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان های شرقی استان کرمان ( بم، ریگان، نرماشیر و فهرج) گفت: ایراد آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان رفع و فرایند اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان شروع شده است.
ایراد آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان رفع و فرایند اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان شروع شده است
به گزارش" راه آرمان"  یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز و درگذشتگان زلزله بم خاطر نشان کرد: جای بسی خوشحالی است که بم به برکت انقلاب اسلامی و صبوری و استقامت مردمان این سرزمین برگشته و عمران و آبادانی بعد از زلزله در بم محقق شده است.

وی با اشاره به کسب مدال های رنگارنگ المپیاد های علمی و جشنواره خوارزمی توسط دانش آموزان کرمانی بیان کرد: خوشبختانه در چند ماه اخیر اقدامات موثری در حوزه آموزش و پرورش استان صورت گرفته که نتایج آن در حوزه های مختلف مشهود است.

نوری از اختصاص اعتبار ویژه جهت حذف مدارس کانکسی در کشور خبرداد و افزود: اختصاص اعتبار جهت تکمیل مدارس خیری و تکمیل استخر های شنای دانش آموزی از مهمترین مصوبات اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه با مدیریت جهادی دولت انقلابی، اتفاقات خوبی در کشور صورت گرفته است گفت: دولت با اقتدار پای میز مذاکره نشسته و خواستار درخواست خود با صلابت و اقتدار خاصی است.

یوسف نوری افزود: با اقتدار در نظام جمهوری اسلامی ایران به الگو های ارزنده ای رسیدیم و به جهان صادر کرده ایم اما نارسایی هایی هم وجود دارد که باید با تلاش و پشتکار شبانه روزی جهت رفع این نارسایی ها تلاش کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دولت دولت مردمی و در کنار مردم و برای مردم‌ است و خدمت به مردم به ویژه مردم مناطق دور دست افتخار دولت انقلابی است.

نوری با اشاره به نقش موثر تعلیم و تربیت در توسعه و پیشرفت کشور گفت: اگر نظام تعلیم و تربیت کار خودش را به خوبی انجام دهد مسائل و مشکلات کشور در حوزه های مختلف به ویژه آسیب های اجتماعی به حداقل می رسد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه راهبرد اصلی ما ریل گذاری آموزش و پرورش به سمت کار صحیح و با کیفیت است خاطر نشان کرد: معلمان در دورترین نقاط کشور با کمترین امکانات جلوه های ویژه ای از ایثار و فداکاری را به نمایش می گذارند.

یوسف نوری با تاکید بر اینکه دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل آموزش و پرورش است گفت: متاسفانه دانشگاه فرهنگیان به مدرسه ای کوچک تبدیل شده بود که باید به دانشگاه جامع تبدیل شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ایراد آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان رفع و فرایند اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان شروع شده است گفت: معلمان باید از قانون رتبه بندی برای ارتقا نظام تعلیم و تربیت و ارتقا شغلی خود استفاده کنند.

یوسف نوری گفت: مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند و تدابیر لازم را جهت برگزاری کلاس ها به صورت حضوری با همکاری ستاد ملی کرونا اندیشیده شده است.

وی از اختصاص بودجه ویژه جهت ساخت دو هزار و ۱۰۰ فضای ورزشی درون مدرسه ای خبر داد و افزود: فضای ورزشی درون مدرسه ای مصداق عینی عدالت تربیتی است که اقدام بی نظیری در تاریخ آموزش و پرورش کشور است.

وی با بیان اینکه معلمان پرچمداران اصلی نظام تعلیم و تربیت هستند گفت: در راستای ایجاد نشاط و شادابی در بین فرهنگیان مسابقات ورزشی ویژه فرهنگیان سراسر کشور با حضور بیش از سه هزار فرهنگی برگزار شد.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcjaoevauqe8az.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین