تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۸
۰
plusresetminus
ظهر امروز با حضور شهردار کوهبنان از خبرنگاران فعال کوهبنان تجلیل شد.
آئین تجلیل از خبرنگاران فعال در شهرستان کوهبنان برگزار شد
به گزارش خبرنگار "راه آرمان "ظهر امروز طی مراسمی از فعالیت خبرنگاران با حضور شهردار کوهبنان تجلیل به عمل آمد.


در ابتدای جلسه احمد محمدی ضمن عرض خیرمقدم به خبرنگاران، ایام شهادت سرور سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش تسلیت گفت.

شهردار کوهبنان در ادامه به نقش مهم امام سجاد علیه السلام و حضرت زینب کبری سلام الله علیها در بیان واقعه  نهضت عاشورا و حادثه کربلا و رساندن پیام نهضت عاشورا با بیان خطبه های کوبنده  به گوش جهانیان اشاره کرد.

 وی ادامه داد:خبرنگاران نقش مهمی در جهت توسعه و پیشرفت یک ملت دارند و سالروز شهادت شهید صارمی بهانه ای برای تجلیل از زحمات این فعالین فرهنگی می‌باشد.

شهردار کوهبنان ادامه داد:خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین اجرایی هستند  و باید از طرف مردم مشکلات را بیان نموده و از طرف مسئولین هم فعالیت و اقدامات را به سمع و نظر مردم برسانند.

وی ابراز کرد:در عصر ارتباطات و تحقق دهکده کوچک جهانی قرار داریم و رمز موفقیت در کارهای مدیریتی،توسعه و آبادانی کشور اطلاع رسانی به موقع و شفاف هست.
محمدی ادامه داد:خبرنگاران باید با اخلاص،برای رضایت حضرت حق و خدمت به مردم گام بردارند و با بیان مشکلات و انتقادات بجا و شایسته مسئولین را جهت ارائه خدمات همیاری کنند و در کنار آن با ارائه گزارش از خدمات انجام شده به مردم  را از فعالیت مسئولین آگاه سازند.

شهردار ‌کوهبنان در ادامه به فعالیت مهم انجام شده از زمان آغاز مسئولیت خود در شهرکوهبنان خبر داد که مهمترین آن ارتقا درجه شهرداری از ۵به ۶ بعداز ۲۵سال،راه اندازی کارگاه تولیدات قطعات بتنی و آغاز نهضت آسفالت که در فاز اول ۷۰هزار متر مربع از معابر خاکی شهر کوهبنان زیر پوشش آسفالت قرار خواهد گرفت،اشاره کرد.

وی در پایان از نصب تابلوهای میسر نما در سطح شهر کوهبنان که با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد ریال اشاره کرد.

در پایان مراسم از خبرنگاران حاضر در جلسه با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.
انتهای پیام/کوهبنان

  https://armanekerman.ir/vdcivvazwt1ary2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما