تاریخ انتشار :جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۰
۰
plusresetminus
وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای اداری شهرستان عنبر آباد به وجود ۸ هزار کلاس درس در سطح کشور اشاره کرد و گفت: عملیات ساخت مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش آموز با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره در کشور آغاز شده است.
وجود ۸۰۰۰ کلاس درس کانکسی در کشور/ ساخت ۲۱۰۰ فضای ورزشی درون مدرسه ای در مدارس کشور
به گزارش "راه آرمان " یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در شورای اداری شهرستان عنبرآباد خاطر نشان کرد: خوشحالم در جمع مردم عنبرآباد هستم و در این شب رحمت به روح شهدا و امام راحل درود می فرستیم. 

وی گفت: بنده به نیابت از دولت عرض ادب به مردم عزیز عنبرآباد دارم. 

نوری عنوان کرد: مهمترین معروف برای ولی جامعه تشکیل حکومت است و سیدالشهدا نیز به دعوت مردم برای مردم حرکت کردند و این نظام ادامه حرکت ائمه است و حفظ نظام از اوجب واجبات است، لذا با حرکت اربعین استمرار می یابد. 

وزیر آموزش و پرورش افزود: ظرفیت های خوبی در این شهرستان است که اگر شکوفا شود آن هم در این جامعه تولید که نشانه ارزشمندی است و انشاالله با تغیرات استانی شاهد رشد تولید باشیم. 

یوسف نوری تاکید کرد: کشاورزی ما نباید تحت الشعاع قرار گیرد و زمین کشاورزی تبدیل به ویلا و ساختمان شود و کشاورزی اگر بخواهیم به زنجیره تولید برسیم باید این زنجیره توسط صادرات و تکنولوژی تکمیل شود و این جز با استفاده از پتانسیل نخبگان جامعه میسر نیست. 

وی افزود: خام فروشی معادن هیچ سودی ندارد و اگر فرآوری انجام نشود کار پیش نمی رود.

نوری گفت: باید از مردم برای کارهای مردمی استفاده کرد و این هنر است و نباید در مدار بسته حرکت کنیم.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: کشاورزی سنتی عالی است اما برای ایجاد ارزش افزوده باید از روش های نوین و از انرژی های تجدید پذیر استفاده شود و این‌ نیاز به سرمایه گذاری دارد و این ظرفیت نیز موجود است.

وی افزود: در دولت مردمی خود مردم کارها را انجام‌ می دهند و کارهای مربوط به خدمات آموزشی، بهداشتی و.... به مردم وظیفه دولت است. 

 نوری ابراز داشت: دولت که تحویل گرفته شد ۵۰ هزار میلیارد تنخواه استفاده شده بود و سررسید اوراق نیز رسیده بود که دولت سیزدهم بدون استقراض از بانک مرکزی توانست از سد این معضل بگذرد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: پرتاب ماهواره و نشست شانگهای و حوزه های مختلف بنای دولت این است که بین مردم و استفاده از ظرفیت مردمی برای مردم کار کند و این برگرفته از حکومت صدر اسلام است. 

یوسف نوری افزود: دولت می‌خواهد همه مردم در همه شئون دخالت داده شوند و خود صاحب کار شوند چون‌ مردم توده نیستند.

 وی گفت: آیین نامه رتبه بندی معلمین آماده شده و بزودی ابلاغ خواهد شد تا کیفیت آموزش بالا رفته و صلاحیت معلمان ارتقا یابد.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcdzj0f5yt0xj6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین