کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در راستای اولین روز سفر هیات دولت به کرمان محقق شد:

مراجعه ۸۰ شهروند به جمعیت هلال احمر

20 مرداد 1401 ساعت 11:57

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از مراجعه ۸۰ شهروند کرمانی به میز ارتباطات مردمی مستقر در این جمعیت در اولین روز از سفر هیات دولت به کرمان خبر داد.


به گزارش "راه آرمان "رضا فلاح  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: همزمان با اولین روز سفر هیات دولت به استان کرمان میز خدمت ارتباطات مردمی و دولت از صبح امروز پنجشنبه 20 مردادماه در جمعیت هلال احمر استان کرمان فعال شد.

وی با اشاره به مراجعه قریب به 80 نفر از شهروندان کرمانی به جمعیت هلال احمر در اولین روز فعالیت میز خدمت ارتباطات مردمی و دولت افزود: کمک هزینه پرونده های درمانی، تجهیزات پزشکی، خدمات دارویی و تامین بسته های معیشتی از جمله اقداماتی است که به مراجعه کنندگان ارائه شده است.


وی خاطرنشان کرد: هم استانی های گرامی مسائل و مشکلات خود را به صورت غیرحضوری از طریق شماره تلفن 111 و هم چنین با مراجعه حضوری به جمعیت هلال احمر می توانند پیگیر مشکلات مربوطه باشند. 

لازم به ذکر است دیدار مردمی در دومین روز حضور مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نماینده تام الاختیار رییس جمعیت هلال احمر در روز جمعه مورخ 21 مردادماه 1401 از ساعت 8 الی 18 واقع در بلوار شهید صدوقی خیابان هلال احمر جمعیت هلال احمر استان کرمان  برای عموم امکان پذیر است.

انتهای پیام/ط


کد مطلب: 128811

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/128811/مراجعه-۸۰-شهروند-جمعیت-هلال-احمر

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir