کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اختصاصی راه آرمان،

با حضور نماینده ویژه رئیس جمهور در شورای اداری شهرستان زرند چه گذشت؟

21 مرداد 1401 ساعت 19:15

دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و نماینده ویژه رئیس جمهور با حضور در فرمانداری زرند در جلسه شورای اداری زرند حضور یافت. و از نزدیک در جریان مشکلات شهرستان قرار گرفت.


به گزارش راه آرمان، در این جلسه فرماندار زرند ضمن خوش آمد گویی گفت : زرند شهری شهید پرور و مذهبی است که متاسفانه مورد کم لطفی قرار گرفته است.

مهندس حسینی نژاد ادامه داد : متاسفانه زرند چند سالی است درگیر مشکلات سرمازدگی است که امسال سیل هم این بحران را مضاعف کرده است که نیازمند نگاه ویژه دولت است.

وی ادامه داد : کمبود تجهیزات پزشکی یکی دیگر از مشکلات زرند است که برای مردم زرند مشکل آفرین شده است.

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه شهر زرند در این جلسه ضمن تشکر از فعالیت های دولت سیزدهم گفت : بیش از ده سال است که بزرگترین مرکز فرهنگی شهر که مصلی پیامبر اعظم زرند می‌باشد تکمیل نشده است و نیاز همراهی بیشتر مردم و مسئولین زرندی دارد.

وی ادامه داد : تشکیل کارگروه ویژه فرهنگی در زرند و نگاه ویژه به فرزندان شهدا نیاز این شهرستان است.
نماینده مردم زرند و کوهبنان در این دیدار گفت : این سفر دوم دکتر قاضی زاده هاشمی به منطقه است و ایشان با مشکلات زرند و کوهبنان از نزدیک آشنا هستند که این اتفاق برای پیشبرد اهداف و حل مشکلات زرند و کوهبنان تاثیر بسزایی دارد.

وی ادامه داد : بحران آب در زرند مشکل بزرگ زرند است که با همراهی دولت در حال حاضر حل شده است که برای حل دائمی این بحران نیاز به اقدامات فوری دولت دارد .

شریعتی ادامه داد : پشتیبانی همه جانبه از درخواست های به حق مردم و کارگران منطقه باید مورد توجه ویژه دولت قرار گیرد .

دکتر قاضی زاده هاشمی در این دیدار گفت : دیدگاه های هر یک از مدیران و مسئولان شهرستان و دغدغه های مطرح شده قطعا نیاز به پیگیری و کار مستمر دارد و با توجه به ظرفیت های این شهرستان میطلبد که کار مضاعف انجام شود و قطعا دولت حمایت های لازم را انجام خواهد داد.
 
وی افزود: اما باید توجه داشت که حل همه موارد  شهر نیازمند اقدامات ریاست جمهور نیست و نیاز به مدیران پای کار دارد، هرکس پای کار باشد کار حل خواهد شد مسئولین شهر توجیه بیهوده برای عدم کار نیاورند ضمن اینکه هچنان که به مشکلات شهرستان آگهی داریم و مسولان مربوطه هم به گوش ما میرسانند و با توجه به رویکرد دولت که همراهی همه مردم و مدیران اجرایی را مد نظر دارد باید همه مدیران اجرایی شهرستان همکاری لازم را باید داشته باشند در جهت رفع مشکلات داشته باشند و بدانند دولت حامی آنان خواهد یود.
 
انتهای پیام/ قنبرزهی
 


کد مطلب: 128835

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/128835/حضور-نماینده-ویژه-رئیس-جمهور-شورای-اداری-شهرستان-زرند-گذشت

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir