کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در جلسه شورای اداری شهرستان انار صورت گرفت

مردم جمهوری اسلامی ایران در زمینه مقاومت در برابر دشمنان الگوی و زبانزد تمامی کشورهای جهان ، بویژه روسیه

21 مرداد 1401 ساعت 18:57

دکتر عین اللهی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، در جلسه شورای اداری شهرستان انار گفت : مردم جمهوری اسلامی ایران در زمینه مقاومت در برابر دشمنان الگوی و زبانزد تمامی کشورهای جهان ، بویژه روسیه است.


به گزارش راه آرمان:دکتر عین اللهی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، در جلسه شورای اداری شهرستان انار گفت : مردم جمهوری اسلامی ایران در زمینه مقاومت در برابر دشمنان الگوی و زبانزد تمامی کشورهای جهان ، بویژه روسیه است.
وی افزود کشور ما در زمینه های نظامی و همچنین بهداشتی و علمی نیز از کشورهای موفق جهان می باشیم .
وزیر بهداشت با اشاره به این که هم اکنون در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم گفت ؛ همه مسئولین و مردم باید به سهم خود در این جنگ مشکلات اقتصادی مشارکت داشته باشند.

دکتر عین اللهی با اشاره به بازدیدهای انجام شده ، گفت: با توجه به اینکه ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز بیمارستان انار در نظر گرفته شده است ابراز امیدواری کرد حداکثر تا سه ماه آینده این بیمارستان به بهره برداری برسد. و تقاطع غیر همسطح نیز بزودی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد در خصوص جذب نیروها توسط دانشگاههای علوم پزشکی ، مسئله بومی گزینی مد نظر قرار گیرد.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ادامه از مساعدت خیرین حوزه سلامت تقدیر نمود و در پایان از ایثارگری سرهنگ خلیلی نژاد در نجات جان ۱۴ نفر از شهروندان در جریان سیل اخیر در شهرستان انار با اهدای لوح تجلیل نمود.

صالحی فرماندار انار در این جلسه از بزرگترین مشکلات شهرستان انار را فقدان آب شرب عنوان کرد و خواستار مساعدت دولت جهت تامین آب شرب از آب انتقالی خلیج فارس شد.

وی با اشاره به خسارات سیل اخیر به شهرستان انار ، بویژه به باغات پسته و برخی منازل مسکونی ، خواستار پیگیری راه اندازی و بارگزاری سامانه سجاد بمنظور ثبت خسارات کشاورزی و ارائه تسهیلات و مساعدت های مالی دولت به کشاورزان شد.

فرماندار از دیگر مشکلات شهرستان را رفع مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی بویژه تامین پست برق این شهرک عنوان کرد.

حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار نیز ، تامین آب شرب شهرستان از محل آب انتقالی خلیج فارس ، اختصاص سهمیه اختصاصی برای شهرستان انار در جذب نیروی استخدامی معادن شهرستان های همجوار ، ارایه تسهیلات برای کشاورزان در مسئله سیلاب اخیر و تامین اعتبار تکمیل مجتمع ادارات را از مهمترین مسائل شهرستان دانست.

دکتر جلالی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس نیز مشکل چارت اداری و عدم وجود نیروی کافی برای برخی ادارات و تامین سرمایه در گردش برای مردن انار و رفسنجان از طریق بانک ها با توجه به سیل اخیر و سرمازدگی و امکان بیکاری برای ۲۰۰ هزار نفر را از مهمترین مشکلات انار و رفسنجان عنوان کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 128840

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/128840/مردم-جمهوری-اسلامی-ایران-زمینه-مقاومت-برابر-دشمنان-الگوی-زبانزد-تمامی-کشورهای-جهان-بویژه-روسیه

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir