تاریخ انتشار :جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۰
۰
plusresetminus
آیت الله ریسی گفت:رسالت ما این است که پروژه های ناتمام را تکمیل کنیم ما هم اکنون به اندازه ۵۰ سال پروژه ناتمام داریم و از اولویت ها شروع می کنیم؛ در سفرهای استانی طرح جدیدی آغاز نمی کنیم بلکه پیگیری می کنیم تا پروژه های نیمه تمام تکمیل شود.
۲۱۶ مصوبه ماحصل سفر هیات دولت به استان کرمان/ رسالت ما تکمیل پروژه های ناتمام است
به گزارش راه آرمان:سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: از مردم استان چه در شهر کرمان و چه در شهرها و روستاهایی که مهمانشان بودم تشکر می کنم. رئیس جمهور افزود: انشاالله در دور بعدی سفر ها به شهرهای دیگر سفر خواهیم کرد. وی توضیح داد: در سفرهای دور اول موارد ضروری را بررسی کردیم و در دور بعد سفرهای گام های بلندتری بر می داریم.

آیت الله رئیسی عنوان کرد: درخصوص تفویض اختیار به استانداران به وزرا اختیار دادیم اختیارات را واگذار کنند و در استان معدنی کرمان، حتما اختیارات لازم تفویض می شود.

 رئیس قوه مجریه اظهار کرد: گزارش آب را وزیر نیرو ارائه کرده و طرح های آبرسانی را اجرا می کنیم.

 وی با تاکید بر اینکه در بخش آب، مانند برق به دنبال مدیریت هستیم تصریح کرد: همانگونه که امسال قطعی برق نداشتیم با اینکه نیروگاه های جدیدی ایجاد نشد؛ در کرمان هم باید مدیریت آب صورت گیرد.

 سید ابراهیم رئیسی با اشاره به ۲۱۶ مصوبه در استان گفت: ۶۲ مصوبه در حوزه آب، خاک و کشاورزی، ۳۳ مصوبه زیربنایی، ۱۷ مصوبه درمانی، ۱۲ مصوبه اشتغال، ۱۹ مصوبه رفاهی، ۶ مصوبه صنعت ۱۲ مصوبه امنیتی، و بقیه در حوزه ورزش و اموزش هستند.

رئیس جمهور ضمن برشمردن برخی از مصوبات عنوان کرد: احیا قنوات، طرح انتقال آب به بم و بروات، انتقال آب به کرمان، سیرجان و رفسنجان، ۳۵۰ کیلومتر خطوط انتقال آب، تکمیل بند عنبرآباد از مصوبات حوزه آب است.

وی ادامه داد: رسالت ما این است که پروژه های ناتمام را تکمیل کنیم ما هم اکنون به اندازه ۵۰ سال پروژه ناتمام داریم و از اولویت ها شروع می کنیم؛ در سفرهای استانی طرح جدیدی آغاز نمی کنیم بلکه پیگیری می کنیم تا پروژه های نیمه تمام تکمیل شود.


دکتر رئیسی با بیان اینکه با کمک کادر درمان و مردم وضعیت کرونا کنترل شد اظهار کرد: از مردم می خواهم دوز یادآور را تزریق کنند و از افتخارات ما تولید واکسن در کشور است. وی با تاکید بر اینکه طب سنتی جایگاه مهمی در فرهنگ و پزشکی ما دارد گفت: توجه به حل مشکلات طب سنتی در وزارت بهداشت در حال انجام است و در خصوص تجاری سازی داروهای طب سنتی گام هایی برداشته شده است.

نتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdciwvazyt1arv2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین