کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت؛

اجرای طرح پیشگیری از سرقت خرما در جیرفت

23 مرداد 1401 ساعت 10:09

عزت‌الله عبدلی‌نسب سرپرست فرماندهی انتظامی از اجرای طرح پیشگیری از سرقت خرما با همکاری باغداران در این شهرستان خبر داد.


به گزارش "راه آرمان" از جیرفت؛ عزت‌الله عبدلی‌نسب سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت گفت: با توجه به وقوع سرقت محصول خرما در سال‌های گذشته در حوزه شهرستان جیرفت، اجرای طرح پیشگیری از سرقت خرما با همکاری باغداران در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت افزود: در این طرح، باغداران جهت پیشگیری از سرقت محصول خرمای باغ‌های خود که فاقد دیوار و حفاظ لازم هستند، بایستی در بازه زمانی یک ماهه برداشت محصول خرما، نسبت به گماردن نگهبان دارای صلاحیت جهت پیشگیری از سرقت در باغ‌های خود اقدام تا با گشت‌زنی مداوم از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

وی تصریح کرد: همچنین در اجرای این طرح، راه‌اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس و استفاده از گشت‌های رضویون بسیج از جمله اقداماتی است که در راستای پیشگیری از سرقت محصول خرما در سطح شهرستان در حال اجراء است.

عبدلی‌نسب به باغداران توصیه کرد: بهتر است محصولات کشاورزی خود را به صورت روزانه به سردخانه انتقال و از نگهداری آن در باغ‌های کشاورزی خودداری کنند و از انجام معامله با افراد ناشناس و نامعتبر و از ارائه هرگونه جزئیات محصول خود و دیگران به افراد غیرمسئول خودداری کنند.

انتهای پیام/امیری


کد مطلب: 128869

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/news/128869/اجرای-طرح-پیشگیری-سرقت-خرما-جیرفت

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir