تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۵
۰
plusresetminus
حجت الاسلام حاج شیخ عباس اسماعیل زاده گفت: جهاد تبیین در برنامه‌های عزاداری ایام محرم وصفر باید توسط مداحان، مبلغان و سرپرستان هیات مورد توجه قرار بگیرد.
جهاد تبیین توسط مداحان، مبلغان دینی در ایام محرم و صفر  مورد توجه قرار بگیرد

به گزارش "راه آرمان " حجت الاسلام حاج شیخ عباس اسماعیل زاده  روز یکشنبه با حضور در ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: رعایت مسایل دینی و انتقال فرهنگ عاشورا همراه با خلوص نیت به نسل جوان ضروری است.

وی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین در جامعه امروز گفت : تکلیف و رسالت  هیئت های مذهبی  با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مشخص می‌شود و اجرا و توجه به جهاد تبیین به معنای انجام دادن نخستین نقش و وظیفه هیات است.

حجت الاسلام اسماعیل زاده اضافه کرد:  محرم و صفر ضامن بقای اسلام ناب محمدی و حافظ ارزش‌های اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی مردم ایران ریشه در آموزه‌های قیام امام حسین (ع) و نهضت عاشورا دارد و این جمله کامل و حساب شده امام راحل که این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگاه داشته ریشه در حقیقت پیوند انقلاب اسلامی با نهضت عاشورا دارد.

امام جمعه باغین با اشاره به شعار «ما ملت امام حسینیم »  گفت: در طول تاریخ اسلام این یاد و نام امام حسین(ع) و قیام خونین عاشورا بود که توانست اسلام را از گزند انحرافات حفظ کند و امروز ما به عنوان شاگردان مکتب حاج قاسم باید فرهنگ عاشورا و فرهنگ نهضت مقاومت را در جامعه تبیین کنیم.

انتهای پیام/ د.طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcgu79qwak9x74.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین