تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۱
۰
plusresetminus
فرماندار رودبارجنوب گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان رودبارجنوب ، آمادگی کامل برای برپایی موکب پذیرایی از زائرین اباعبدالله(ع) را داریم.
آمادگی کامل برای برپایی موکب پذیرایی از زائرین اربعین را داریم/خدمت رسانی به عاشقان اباعبدالله(ع) نشان افتخار است
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب،همه ساله در ایام منتهی به اربعین حسینی، زائران و عاشقان دلباخته سیدالشهدا(ع) مسیر نجف تا کربلا را به عنوان یک سنت حسنه با پای پیاده طی می‌کنند که در طول مسیر هم موکب‌هایی هستند که با پذیرایی از این عاشقانه زائران می‌توانند در آنجا استراحت کنند.

مردم عاشق و دلباخته جنوب کرمان نیز از سال‌های گذشته با حضور در مسیر زائران اربعین به خدمت‌رسانی به زائران در عراق  پرداخته‌اند و امسال نیز خواهند پرداخت.

رودبارجنوب علی رغم اینکه یک شهرستان کم برخوردار است اما در زمینه کمک به بازسازی به عتبات عالیات و جمع آوری کمک‌های مردمی پیشتاز است‌.

به همین منظور جلسه برنامه ریزی راه اندازی موکب در اربعین حسینی به ریاست پرورش فرماندار رودبارجنوب  و با حضور جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی و اعضا ستاد اربعین در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رودبارجنوب بیان کرد : با توجه به ظرفیت های موجود در  شهرستان رودبارجنوب ، آمادگی کامل برای  برپایی موکب  پذیرایی از زائرین اباعبدالله(ع) را داریم.

پرورش پشتیبانی از مواکب و خدمت رسانی به زائران را مستلزم همکاری مسئولان و همراهی مردم دانست و افزود: هر سال جمعیت میلیونی به قصد زیارت در اربعین حسینی عازم کربلا می شوند و خدمت رسانی به عاشقان اهل بیت وظیفه نیست، بلکه نشان افتخاری است.

فرماندار رودبارجنوب  افزود: همه دستگاه‌ها و اعضای ستاد باید به دور از حواشی و گرایش‌های سیاسی در کنار هم با همکاری مردم ولایتمدار شهرستان کارها را پیش ببرند.

انتهای پیام/پ https://armanekerman.ir/vdcbwwb8zrhb5wp.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما