تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۳
۰
plusresetminus
در درگیری با اشرار مسلح در جنوب کرمان؛

مامور نیروی انتظامی در منطقه زهکلوت به شهادت رسید

شب گذشته شهید اسماعیل جلالی در درگیری با اشرار مسلح در منطقه زهکلوت رودبار جنوب به درجه رفیع شهادت رسید.
مامور نیروی انتظامی در منطقه زهکلوت به شهادت رسید
به گزارش راه آرمان؛ مطلع شدیم شب گذشته شهید اسماعیل جلالی از اهالی روستای محمد آباد دهگاوی نگین کویر شهرستان فهرج در درگیری با اشرار مسلح در منطقه زهکلوت رودبار جنوب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حسین سعید نیا فرماندار فهرج به مناسبت شهادت شهید سرافراز گروهبان یکم اسماعیل جلالی پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند،  شهدا نماد ایثار و فداکاری‌اند و نزد پروردگار متعال بالاترین درجات را دارند.

 شهادت گروهبان یکم اسماعیل جلالی مأمور خدوم نیروی انتظامی در درگیری با اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر، بسیار جانسوز و غم انگیز بود و فضای شهرستان را غرق در اندوه کرد و مایه تألم و تأثر فراوان شد.

اینجانب شهادت این عزیز ⁩را به خانواده محترم ایشان، فرماندهی و پرسنل فداکار نیروی انتظامی استان و مردم شهید پرور فهرج تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت دارم.

پیکر پاک و مطهر شهید اسماعیل جلالی فردا در فهرج تشییع می شود

حسین سعیدنیا فرماندار فهرج گفت: پیکر پاک و مطهر شهید اسماعیل جلالی فردا ابتدا از میدان انقلاب تا میدان ولایت شهر فهرج تشییع و سپس جهت خاکسپاری به زادگاهش روستای محمدآباد نگین کویر منتقل می شود.

وی ضمن دعوت از آحاد مختلف مردم شهیدپرور شهرستان فهرج جهت حضور پرشور در مراسم استقبال، تشییع و تدفین بیان کرد: ساعت دقیق این مراسم متعاقبا به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcb9wb80rhb5wp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین