تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۸
۰
plusresetminus
سرهنگ پاسدار علیرضا خواجه حسنی با توجه به نقش خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه، گفت: تفاوت جامعه امروز با۱۴۰۰سال قبل در بحث رسانه است.
مطالبه گری در کنار اطلاع رسانی مرهمی بر زخم دردهای مردم است/ تفاوت جامعه امروز با ۱۴۰۰سال قبل در رسانه است
به گزارش "راه آرمان"؛  سرهنگ پاسدار علیرضا خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر در نشستی با خبرنگاران شهرستان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید خبرنگار صارمی و یاد و خاطره سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی
سرهنگ پاسدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر گفت: همزمانی روزخبرنگار با روزعاشورا این رسالت خطیرخبرنگاری را می رساند چرا که تلاقی این روز با ایام سوگواری محرم فرصت مناسبی است تا خبرنگاران رسالت خود را در این باره بطور برجسته تر انجام دهند.

وی، تفاوت جامعه امروز با۱۴۰۰سال قبل را در عرصه رسانه خواند و افزود: اگر چه آن زمان رسانه اینگونه نبود، امروز حاج قاسم اگر حاج قاسم شد، ۷۰درصد شهرت جهانی حاج قاسم کار رسانه بود.

خواجه حسنی، درهمین راستا با اشاره به جنگ داعش و حضور سردار دلها دراین عرصه گفت: بااطلاع رسانی به موقع خبرنگاران وفعالین عرصه خبر مردم متوجه شدند که با درایت وتلاش سرداردلها داعش نتوانست وارد خاک ایران شود و حاج قاسم داعش را ازجان بشریت دور کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، همچنین با اشاره به نقش موثرخبرنگاران و فعالان عرصه خبر، گفت: خوشبختانه تاکنون باتلاش خبرنگاران شهرستان اخبار مربوط به بسیج به نحومطلوب پوشش داده شده و امروز سپاه رابر و فعالیت های آن در استان و کشور بخوبی معرفی شده است.

سرهنگ خواجه حسنی ضمن قدردانی ازفعالیت خبرنگاران شهرستان در فضاهای مجازی گفت: مطالبه گری در کنار اطلاع رسانی که دراین رسانه هاصورت می گیرد مرهمی بر زخم و دردهای مردم می‌شود که بسیار قابل اهمیت است.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdciuvazzt1ar32.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما